به گزارش پارس ، مهر به نقل از روزنامه المنار، گزارشهای منابع آگاه حاکی از این مسئله است که بندر بن سلطان رئیس سرویس اطلاعاتی و امنیتی عربستان حامی اصلی گروههای تروریستی موسوم به جبهه النصره است.

این گروههای تروریستی با اقداماتی مانند انفجار و قتل و غارت جنایتهای بسیاری را علیه ملت سوریه مرتکب شده اند. بنا بر این گزارشها، اغلب فرماندهان جنایتکار که فرماندهی جبهه النصره را بر عهده دارند کسانی هستند که در زندانهای عربستان سعودی زندانی بوده اند و پس از آزادی از طریق ترکیه و سایر کشورها به سوریه فرستاده می شدند تا برای خوش خدمتی به اربابان خود خون ملت سوریه را بریزند.

در این گزارشها آمده است: یک افسر سرویس اطلاعاتی عربستان از طریق یک اتاق کنترل که در خاک کشور مجاور سوریه قرار دارد با این گروههای تروریستی در تماس است. منابع آگاه گزارش دادند مواضعی که هدف عملیاتهای انفجاری قرار می گیرد با راهنمایی این افسر سعودی که ناظر بر جنایات جبهه النصره است صورت می گیرد.

خاطر نشان می شود مشاوران آمریکایی و صهیونیستی عهده دار رهبری سرویس اطلاعاتی هستند که بندر بن سلطان ریاست آن را بر عهده دارد. وی همچنین با محافل امنیتی و جاسوسی تل آویو و واشنگتن روابط محکمی دارد.