کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته آینده در روز های سه شنبه و چهارشنبه تشکیل جلسه می دهد.

بر این اساس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز سه شنبه ۲۷/۱/۱۳۹۲ضرورت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از سال ۱۳۸۴ تاکنون و همچنین ضرورت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران را بررسی می کند.

در جلسه روز سه شنبه هفته آینده وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور پاسخ به سوالات محمدسعید اربابی نماینده ایرانشهر، سرباز و دلگان، شهلا میرگلوی بیات نماینده ساوه و زرندیه، علی ایرانپور نماینده مبارکه، عباس رجائی نماینده اراک، کمیجان و خنداب، حسین طلا نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت، امیر خجسته نماینده همدان، جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه، امیرعباس سلطانی نماینده بروجن و رضا صابری نماینده آزادشهر و رامیان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور می یابد.

همچنین در جلسه روز سه شنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن، هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد صنایع خودروسازی و شرکتهای خودروساز در خصوص نحوه انجام تحقیق و تفحص و تعیین ساز و کارهای اجرائی آن برنامه ریزی های لازم را انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس صبح روز چهارشنبه ۲۸/۱/۱۳۹۲ قبل از آغاز جلسه علنی تشکیل جلسه می دهند.