به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، معمولا مستنداتی که درباره حامیان مالی کاندیداهای ریاست جمهوری در امریکا و مدیران ارشد سیاسی این کشور منتشر می شود، شرکتهای اسلحه سازی، کمپانی های استخراج نفت و تولید سیگار هستند اما به نظر می رسد این بار، قضیه کمی متفاوت تر باشد.

بر اساس اعلام رسانه های آمریکایی، حامی هیلاری کلینتون در انتخابات پیشین ریاست جمهوری امریکا و یکی از ثروتمندان این کشور در حالی که قصد قاچاق مقدار فراوانی موادمخدر را داشت، دستگیر و راهی زندان شد.

 

ویکرام چتوال هتلدار ۴۱ ساله و حامی سرشناس هیلاری کلینتون که در فیلم های هالیوودی نیز چندین بار به ایفای نقش پرداخته، در حالی که سعی داشت محموله مواد مخدر را از طریق هوایی از ایالت فلوریدا خارج کند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر و راهی زندان شد.

چتوال طی سال های اخیر با گسترش شعبه های هتل های لوکس و تجملی خود و افزایش ثروت هنگفتش توانسته بود هیلاری کلینتون را در مراسم جمع آوری کمک های مالی انتخابات ریاست جمهوری همراهی کند و شماری از مولتی میلیونرهای امریکایی را با خود همراه سازد.

چتوال همچنین از دوستان صمیمی یکی از بازیگران دردسرساز و بدنام هالیوود به نام لیندسی لوهان است که هم اکنون پرونده اتهامات وی در دادگاه های امریکا در دست رسیدگی است. رسوایی چتوال زمانی جنجال بیشتری آفرید که مشخص شد وی فرزند سانت چتوال، معتمد بنیاد کلینتون است و نقشی کلیدی را در مذاکرات استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای بین دو کشور هند و ایالات متحده ایفا کرده است.

ویکرام چتوال که در میان دوستان و آشنایانش به « گاوچران دستار به سر» معروف است توانست با موافقت مقامات پلیس فلوریدا با پرداخت وثیقه ۷۹ هزار دلاری موقتاً از زندان آزاد شود تا به زودی برای پاسخگویی به اتهامات سنگین خود در دادگاه حاضر شود.