به گزارش پارس به نقل از فارس، مجید محتشمی با بیان اینکه جلسه امشب این جبهه با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شد، اظهار داشت: در این جلسه در خصوص مسائل مختلف کشور از جمله انتخابات و نشست ایران و ۱+۵ بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد که به صورت هفتگی و تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بیانه هایی صادر شود و لذا بیانیه شماره ۲ این جبهه به زودی با عنوان نهضت ثبت نام کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات شوراها صادر خواهد شد.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با بیان اینکه در این بیانیه برای حضور همه اصلاح طلبان سراسر کشور به ویژه در شهرهای بالای ۱۰۰هزار نفر تأکید شده است، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا محل تمرین مردم سالاری دینی و کسب مهارت های مدیریتی است.

وی تصریح کرد: از دیگر موارد این جلسه این بود که درباره کنگره جبهه اصلاح طلبان مقرر شد این کنگره به بعد از ثبت نام کاندیداها به اواخر اردیبهشت ماه موکول شود.

محتشمی در پایان گفت: در جلسه امروز جبهه اصلاح طلبان تأکید شد اولویت این جبهه در تعیین کاندیدا در مرحله اول خاتمی است و در صورت عدم حضور وی اجماع صورت می گیرد و در غیر از این دو حالت، ما از کاندیدای اختصاصی خود آقای کواکبیان حمایت و بر حضور وی تأکید خواهیم کرد.