به گزارش پارس به نقل ازمهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم یادبود علیرضا بهاری از مداحان اهل بیت که امروز چهارشنبه در خانه مداحان تهران برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر احتمال پیوستن وی به ائتلاف های موجود گفت: معتقد به ائتلاف فراگیری هستم که از دل نخبگان کشور بیرون بیاید و ائتلاف های متفرقه می تواند مبنای یک تفرقه و گروه بندی جدید باشد.

وی با تاکید بر اینکه کشور تحمل منازعات و گروه بندی ها را دیگر ندارد، افزود: باید یک ائتلاف فراگیر بوجود بیاید که البته می تواند بعد از انتخابات هم شکل بگیرد.

رضایی ادامه داد: اگر من رئیس جمهور شوم از اکثر کاندیداهای موجود در شان و شئونات خودشان در دولتم استفاده خواهم کرد.

رضایی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه به هیچ یک از ائتلاف های موجود نمی پیوندد، گفت: با توجه به اینکه تصمیم دارم از همه نیروهای کشور استفاده کنم به مصلحت خود نمی دانم در ائتلافی عضو بشوم

این کاندیدای ریاست جمهوری با اشاره به اینکه نمی خواهد منتسب به گروه خاصی شود، گفت: رفتن بنده در هر ائتلاف خاصی که معنای خاصی بدهد جلوی تشکیل یک دولت فراگیر را خواهد گرفت. البته اگر ائتلاف عمومی شکل بگیرد قبول دارم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات آتی، گفت: بالاخره هر جناحی در طول دوران فعالیت خودش یک اشتباهاتی داشته است و بهتر است این اشتباهات را جناح های سیاسی اصلاح کنند و به طول جدی در صحنه سیاسی کشور مشارکت داشته باشند.