به گزارش پارس ، علی بازگیر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه" نظر مقام معظم رهبری حضور افراد و سلایق مختلف در انتخابات است" ، خاطرنشان کرد: حضور سلایق مختلف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری موجب تشویق مردم برای حضور پرشور در انتخابات می شود.

این فعال دانشجویی در ادامه با بیان اینکه" کشور در معرض هجمه های بیگانگان بویژه در مسایل هسته ای و تحریم های اقتصادی قرار گرفته است" ، افزود: در این شرایط کشور به وحدت مردم و مسئولان نیاز دارد و رهبری راه حل دستیابی به وحدت را در حضور همه سلایق در انتخابات پیش رو عنوان کرده اند.

وی همچنین با اشاره به وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ تصریح کرد: انتخابات پیش رو باید با کمترین حاشیه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود و امید است که با تمرین اخلاق مداری، شاهد خلق حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد باشیم.

بازگیر در ادامه با بیان اینکه" بداخلاقی موجب حاشیه سازی می شود" ، تاکید کرد: در دوره رقابت انتخاباتی نباید نقد افراد و جریان ها بوسیله تهمت، شایعه پراکنی، افترا و تمسخر صورت بگیرد. باید از صف کشی خیابانی خودداری شود و نامزدهای انتخابات وارد فضای نقد علمی شوند.

دبیرکل اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با بیان اینکه" در رقابت های انتخاباتی باید شرایط کشور و نظرات رهبری مورد توجه قرار گیرد" ، اظهار کرد: باید نامزدهای انتخابات در چارچوب حضور حداکثری مردم عمل کنند.