به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم پیرامون اختلافات میان خود و احمدی نژاد اظهارداشت: اختلاف من با احمدی نژاد در رابطه با آقای قالیباف اتفاق افتاد.

وی در تشریح بروز اختلاف با احمدی نژاد تصریح کرد: همزمان با حضورم در وزارت کشور شورای اسلامی شهر تهران آقای قالیباف را به عنوان شهردار انتخاب کرده و انتصاب وی با حکم وزیر کشور قطعی می شد و این همان چیزی بود که احمدی نژاد با آن مخالف بود و با توجه به اینکه امضای حکم قالیباف در آن زمان کار درستی بود بدون در نظر گرفتن نظر رئیس جمهور و بدون اطلاع وی حکم قالیباف را امضاء کردم.

پورمحمدی در ادامه افزود: متاسفانه احمدی نژاد تنها به این دلیل که قالیباف رقیب انتخاباتی اش در انتخابات بود با انتصاب وی به عنوان شهردار تهران مخالف بود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شوم قطعا از تمام پتانسیل رقبای انتخاباتی خود برای اداره امور کشور استفاده خواهم کرد.

پورمحمدی گفت: اختلاف بین ما در وزارت کشور با رئیس جمهور با انتصاب آقای قالیباف آغاز و روز بروز به اختلافات افزوده شد و هر روز گسترش یافت.