به گزارش پارس ؛ایرنا به نقل از المنار، شمار زیادی از هکرها با هجوم منظم به پایگاه های اینترنتی رسمی و ویژه رژیم صهیونیسیتی، این پایگاه ها را هک کردند.

المنار نوشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده، هکرها از کشورهای فلسطین، اردن، سوریه، مصر، ایران و اندونزی و برخی کشورهای دیگر از جمله کشورهای جنوب آفریقا این حمله گسترده را انجام داده اند.

المنار نوشت: از مهم ترین اقدامات هکرها، نفوذ به سایت نخست وزیری، وزارت جنگ، موساد، وزارت امنیت و بورس اسرائیل بوده است.

این پایگاه خبری ادامه داد: هکرهای فلسطینی و اردنی نیز موفق شدند بیش از ۴۰ هزار صفحه فیس بوک و هزاران صفحه توییتر کاربران صهیونیست را هک کنند.

به نوشته المنار، مقامات رژیم صهیونیستی از آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جمله به منظور مقابله با این هجوم که به گفته آنها بزرگترین در تاریخ به شمار می رود، درخواست کمک کرده اند.

به نوشته المنار، ارتش الکترونیک سوریه نیز در این حمله حضور داشته و در برخی سایت های صهیونیستی تصویری از پرچم این کشور به نمایش گذاشته است.

شبکه خبری ˈالمیادینˈ نیز گزارش داد: هکرهای رژیم صهیونیستی نیز اقدام به مقابله به مثل کرده اند که البته نتوانسته اند در مقابله با این هجوم گسترده توفیقی حاصل کنند.

این پایگاه خبری نوشت: رژیم صهیونیستی پس از شروع این هجوم تعداد زیادی از کاربران و فعالان اینترنتی را در شهر الخلیل فلسطین دستگیر کرده است.

به گفته المیادین حدود پنج هزار هکر در این هجوم سراسری به پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی مشارکت داشته اند.

المیادین همچنین به نقل از تلویزیون اسرائیل گزارش داد: گروهی که بر خود نام ˈاوب اسرائیلˈ نهاده اند، اقدام به این حمله گسترده کرده و این گروه اعلام داشته که روز هفتم آوریل را روز جهانی مقاومت الکترونیک علیه اسرائیل اعلام خواهد کرد.

به گزارش المیادین، پایگاه اداره مهاجرت رژیم صهیونیستی نیز هک شده است.

به گفته خبرنگار المیادین در فلسطین اشغالی، مقامات صهیونیست اعلام داشته اند که کاری از دست آنها در برابر این هجوم ساخته نبوده و تنها می توانند شاهد این هجوم گسترده باشند.