به گزارش پارس به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل، سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به ضرورت حفظ وحدت اصولگرایان اظهار داشت: ما کاری مهم و دشوار پیش روی خودمان داریم و باید از خدا بخواهیم به ما عنایت کند تا از این گردنه حساس عبور کنیم.

حدادعادل با بیان «احساس ما در راهپیمایی 22 بهمن این بود که مردم امیدوار هستند» خاطرنشان کرد: این وحدت شرط لازم بود و راه سختی در پیش داریم، در این دو هفته همه ما باید برنامه‌های مربوط به انتخابات را به همه برنامه‌های دیگر ترجیح بدهیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: ما در این شهر پهناور که در حکم یک مملکت است احتیاج به حضور در جای جای شهر داریم تا مردم حس و حال انتخاباتی پیدا کنند و باید مراقب باشیم دشمن ما که در کمین نشسته از کوچک‌ترین اشتباه ما استفاده نکند. حداد عادل با ابراز اینکه کاملاً محسوس است که یک ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است، تصریح کرد: باید با حضوری که در عرصه انتخابات داریم و اتخاذ مواضع هماهنگ بهانه‌ای به طرف مقابل داده نشود. 

وی در پایان تصریح کرد: قوت مواضع ما و هوشیاری مواضع ما و اینکه چه حرفی را باید در دو هفته باقی‌مانده تا انتخابات بزنیم و چه حرفی را نباید بزنیم در حفظ وحدت بسیار اهمیت دارد.