به گزارش پارس به نقل از تسنیم،فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به به ضرورت حفظ وحدت و همدلی اصول‌گرایان در انتخابات مجلس، گفت: مجلس بعدی برای بخشی از اصلاح‌طلبان که به خارج از کشور تمایل دارند، مجلسی حیاتی محسوب می‌شود و تلاش می‌کنند سهم قابل توجهی داشته باشند تا به برخی از مقاصد شوم خود برسند.

وی با اشاره به پروژه تخریب برخی جریان‌های خاص، تصریح کرد: از ابتدای شکل‌گیری بحث ائتلاف میان اصولگرایان، برخی اصلاح‌طلبان پروژه‌ای را کلید زدند که مبنای آن بر این اساس بود که برخی تشکل‌ها را تحریک کنند و بعد از اینکه اصول‌گرایان به این رفتارها بی‌اعتنایی کردند، آنها سعی داشتند ارتباط شورای ائتلاف با آیات مصباح‌یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی را بی‌معنا جلوه دهند.

آلیا ادامه داد: بعد از اینکه چنین تلاش‌هایی بدون نتیجه ماند و شورای ائتلاف وارد مصادیق شد، آنها گفتند که تشکل خاصی روند وحدت را به هم خواهد زد و در ادامه هم مسئله سهم‌خواهی احزاب و تشکل‌های اصولگرا را مطرح کردند، در عین حال نیز موضوع ریاست آقای حدادعادل در مجلس بعدی مطرح شد که چنین موضوع از اساس کذب بوده و وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پروژه تخریب جریان وحدت اصول‌گرایان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ممکن است اصلاح‌طلبان شب انتخابات هم با ابزارهای موجود خودشان تخریب روند وحدت را دنبال کنند و از سوی برخی اصول‌گرایان نقل قول‌های کذبی مطرح کنند.

وی تاکید کرد: اصول‌گرایان باید کاملا آگاه بوده و با ترفندهای رسانه‌ای آشنایی داشته باشند و اگر در فضای رسانه‌ای پروژه تضعیف و تخریب مشاهده شد، اصول‌گرایان نباید تحت تاثیر قرار بگیرند و مطمئنا وحدت ادامه خواهد داشت.

آلیا با ابراز اینکه تمام احزاب، تشکل‌ها و نیروهای اصولگرا به نظر شورای ائتلاف تمکین خواهند کرد، تصریح کرد: مسئله‌ای که برای اصولگرایان اصل قرار دارد این است که با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی، مجلسی ولایی و انقلابی و در خدمت آرمان‌های انقلاب تشکیل شود.