به گزارش پارس به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس و عضو ائتلاف سه گانه در حاشیه حضور در مزار شهدا، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه استفاده از حداکثر ظرفیت نیروهای انقلاب از وصیت های حضرت امام بوده است، توصیه شما به فعالان سیاسی در این زمینه چیست؟ ، گفت: توصیه ام این است که کاری کنیم تا همه ما در سال ۹۲ که توسط رهبر انقلاب به نام سال (حماسه سیاسی؛ حماسه اقتصادی) نامگذاری شده، انتخاباتی خوب با انتخاب خوبی برگزار کنیم.

وی افزود: این امر مستلزم این است که وحدت بین اصولگرایان هرچه بیشتر باشد تا اصولگرایان بتوانند ان شاءا… خدمت خودشان را ادامه دهند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه، آرمان های امام خمینی (ره) چراغ راه ماست، متذکر شد: امام با همه ابعاد شخصیتی خودش و شهدا باید چراغ راه ما باشند تا مسیر را گم نکنیم؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، شهدا ستاره های آسمان هستند که راه را به زمینی ها نشان می دهند.

حدادعادل در خاتمه در پاسخ به پرسش دیگری درباره مظهر حماسه سیاسی در سال ۹۲، تصریح کرد: مظهر بارز حماسه سیاسی در سال ۹۲، انتخابات ریاست جمهوری است و امیدوارم ان شاءا… یک انتخابات خوب با یک انتخاب خوب داشته باشیم که نتیجه آن حماسه سیاسی باشد.