به گزارش پارس، حامد قادرمرزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان ضرورت و علل نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و میزان تحقق شعار سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هم چون سنوات گذشته عنوان امسال را هوشمندانه، مدبرانه و سنجیده نامگذاری کردند چرا که چارچوب نیازهای کشور در عرصه سیاسی و اقتصادی است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیام حماسی امسال صراحتا تاکید کردند که شرکت در انتخابات وظیفه و حق تمام گروه های سیاسی است و در این راستا هیچ کسی کسی حق ندارد مطلبی از ممانعت از حزبی برای شرکت در انتخابات را داشته باشد.

وی بیان داشت: از آنجا که دشمن همواره سعی در کم رنگ جلوه دادن انتخابات و جلوگیری از حضور یکپارچه احزاب و مردم در این عرصه سرنوشت ساز را دارد رهبری راه را برای تمامی گروه های سیاسی گشودند و بار دیگر سدی را در مقابل توطئه های دشمنان ایجاد کردند.

وی بزرگترین مشکل حال حاضر کشور را مسائل اقتصادی خواند و اظهار داشت: رهبری مشکلاتی که کشور در عرصه تولید، صنعت و کشاورزی با آن مواجه است و هم چنین فشارهای وارده به مردم در اثر تورم و گرانی را کاملا احساس کردند و امسال را حماسه اقتصادی نام گذاشتند تا این تنگناهای موجود کاهش یابد.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون شک با کاهش مشکلات اقتصادی شاهد به حرکت در آمدن چرخه های پیشرفت با سرعت بیشتری خواهیم بود.

قادرمرزی از تمام مدیران و مسئولان اجرایی خواست با تمام تلاش در راستای مطالبات رهبری و خواسته های مردم گام بردارند و شور و شوق و رونقی در عرصه سیاسی در جامعه ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه به معنای مایه گذاشتن از جان خود برای انجام بهتر و مطلوب تر کارها و برنامه هاست و لذا اگر مسئولین برای خدمت به مردم با تمام وجود وارد عرصه شوند هیچ مشکلی ایجاد نمی شود و شعار سال هم کاملا تحقق خواهد یافت.

وی تصریح کرد: به دلیل بی درایتی تیم اقتصادی دولت آنچه که در شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مدنظر مقام معظم رهبری و خواسته مردم بود در سال گذشته محقق نشد.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلات فراوانی در سال ۹۱ مواجه و حتی تعدادی هم راکد شدند که این شرایط به دلیل نوسانات ارز و عدم پیش بینی تیم اقتصادی دولت ایجاد شد.

قادرمرزی خاطرنشان کرد: کم کاری های صورت گرفته در سال گذشته نتیجه وارد شدن مسئولان به عرصه های حاشیه ای بود که امیدواریم امسال مدیران از حاشیه بپرهیزند و به مسائل اساسی کشور بپردازند.

وی با بیان اینکه مردم ما واقعا شایسته صادقانه ترین و کامل ترین خدمات هستند، بیان داشت: مسئولان برای خدمت و فعالیتی که انجام می دهند نمی توانند بر سر مردم منت بگذارند چراکه حقوق این افراد از بیت المال تامین می شود.

وی اضافه کرد: سال ۹۱ آنچه که شایسته و حق مردم است صورت نگرفت امیدواریم در سال جاری مدیران خدمت بی منت و صادقانه و بدون ریا را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و زمینه وقوع و تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را ایجاد کنند.

پیشرفت های نظام حق همه مردم است

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ دولتی حق مصادره پیشرفت های نظام را ندارد، گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در کشور هستیم نتیجه زحمات و تلاش های مسئولان، مردم و دولت های مختلف در طول ۳۴ سال گذشته تاکنون است و هیچ شخص و دولتی حق ندارد این تحول و روند را از آن خود کند.

قادرمرزی اظهارداشت: در حال حاضر مسئولان هر اقدام و خدمتی را انجام دهند مسئولان پیشین نیز در این و فعالیت سهیم هستند.

وی افزود: متاسفانه یک سری از مدیران خدمات نظام را منحصر به خود می کنند که این موجب دلسرد شدن مسئولان اسبق در قبول مسئولیت و خدمت دوباره آنها می شود.

وی عنوان کرد: مسئولان از رئیس جمهور تا بخشدار وقتی مسئولیتی را می پذیرند باید بر این مهم واقف باشند که خدمت آنها به مردم بدون منت است و در این عرصه هم هیچ گونه خودخواهی روا نیست و باید تمام تلاش خود را وقف نظام و مردم کنند.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهارداشت: اگر مسئولان صادقانه برای رضای خدا و جلب رضایت مردم کار کنند از حاشیه ها دور می شوند و خدمت بهتری را ارائه می کنند.