کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در حاشیه مراسم ختم برادر سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا شما نماینده لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان هستید، گفت: من نماینده لاریجانی نیستم؛ وی هنوز نماینده‌ای به ائتلاف معرفی نکرده و شایعاتی مبنی‌بر اینکه من نماینده ایشان هستم صحت ندارد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین در مورد پیوستن علی لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان، اظهار داشت:‌ حرف و حدیث‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد، ما محوریت روحانیت را قبول داریم اما فکر می‌کنیم در این ائتلاف‌ها بیشتر بحث سهم‌خواهی مطرح است.

جلالی تصریح کرد: ما با عنوان رهروان ولایت در ائتلاف حضور نداریم، در مورد این مسئله که لاریجانی به عنوان یک شخصیت اثرگذار اصولگرا نماینده‌ای در ائتلاف دارد یا خیر به خود ایشان مربوط است.

وی در مورد پیوستن رهروان ولایت به ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: اگر از ما دعوتی شود آن را در جلسه بررسی می‌کنیم و در مورد آن رأی‌گیری می‌کنیم و تاکنون هم در این مورد یک جلسه برگزار شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد فعالیت انتخاباتی رهروان ولایت اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم که به جای جناح‌گرایی‌ها مجلس کارآمد داشته باشیم و برای آن هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم.

جلالی خاطر نشان کرد: اگر همه به دنبال تشکیل مجلس کارآمد باشند و سهم خواهی‌ها نکنند مجلس کارآمدی تشکیل می‌شود و به وحدت‌ها هم آسیبی نمی‌خورد.