به گزارش پارس به نقل از واحد مرکزی خبر، ریاض الاسعد در منطقه میادین که جبهه افراطی النصره بدون هیچ رقیبی اختیار آن را بر عهده دارد ترور شد.

 
یک هفته قبل نیز ابو عمر ملقب به الشرعی فرمانده پلیس النصره در حلب به دست گردان احمد شماعه وابسته به ارتش آزاد ترور شد. همه نشانه های موجود حاکی از آغاز علنی تنش ها بین ارتش آزاد و اسلام گرایان است.

 
جبهه النصره با انتشار سندی تحت عنوان « استراتژی منطقه ای در شامات » اعلام کرد درگیری با ارتش آزاد سوریه یک امر حتمی است.

 
از زمانی که کشورهای غربی ارسال سلاح برای مخالفان را به حاشیه راندن جبهه النصره از میدان مشروط کردند احتمال تنش میان شوراهای نظامی که ارتش آزاد و گروه های افراطی مانند النصره بر آن سلطه دارند بالا گرفت.

 
از سوی دیگر سلیم ادریس رئیس شوراهای نظامی خواستار ارتقای سطح تسلیحاتی و تجهیزات نظامی ارتش آزاد شد. این درخواست می تواند تنش بین ارتش آزاد و جبهه النصره را تشدید کند و باعث به حاشیه رانده شدن بیشتر این گروه افراطی که از تسلیحات متنوع و ستیزه جویان خبره ای بهره مند است منجر می شود.

 
سی ان ان: اختلاف میان مخالفان سوری هر روز بیشتر می شود

 
همزمان شبکه تلویزیونی سی ان ان از افزایش اختلاف و شکاف میان مخالفان سوری خبر داد و اعلام کرد مخالفان سوری در تلاش های خود برای ایجاد وحدت بار دیگر به مشکلات بیشتر برخورد کرده اند.