به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی سخنگوی جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) با اشاره به یوم الله 9 دی اظهار داشت: نهم دی ماه سال 88 نشأت گرفته از اراده مستحکم مردم مبنی بر اعتقادات دینی بود، مردم با توجه به اعتقادات دینی خود انقلاب کردند و براساس همین اعتقادات تا به امروز از انقلاب حراست و حفاظت می‌کنند.

وی ادامه داد :ولایت‌پذیری، قله زیبای اعتقاد به مقدسات دینی است و مردم معتقدند اجرای احکام نورانی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق ولایت مطلقه فقیه امکان پذیر است.

سخنگوی جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 88 گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بعد از مشارکت آنها در آری به جمهوری اسلامی یکی دیگر از حماسه های دوران انقلاب اسلامی محسوب می‌شد.

حاجی بابایی افزود: حضور پرشور مردم در سال 88  ایران را وارد دنیای جدیدی می‌کرد و مشارکت آنها ضریب امنیت، اقتدار کشور در صحنه بین‌المللی را افزایش می‌داد و باعث فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی, منطقه‌ای و دشمنی‌های استبکار جهانی می‌شد، اما متاسفانه آمریکا از این موضوع کاملا بیم داشت  و براساس همکاری‌ها، همراهی‌ها، ندانم‌کاری‌های داخلی، خصومت‌ها و کینه توزی‌های چند دهه‌ای، فتنه‌ای را بر پا کردند که این فتنه مشکلات عدیده‌ای را برای کشور به دنبال داشت و تحریم‌های اقتصادی, فشارهای اقتصادی, سیاسی بعد از فتنه 88 ناشی از همین اقداماتی بود که در داخل تحت عنوان فتنه 88 شکل گرفت.

وی با  اشاره به بصریت مردم در خلق حماسه 9 دی تصریح کرد: مردم بعد از 8 ماه تحمل و صبوری و درست زمانی که احساس کردند برحریم عاشورا, ولایت و مقدسات خدشه وارد شده برای دفاع از آن به پا خواستند بساط فتنه و فتنه گری را جمع کردند و بار دیگر به دشمنان جمهوری اسلامی هشدار دادند که اگر کوچکترین خدشه ای به آرمانهای انقلاب اسلامی و امام و رهبری وارد کاری خواهند کرد که دشمن از کرده خود پشیمان شود.

سخنگوی جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) گفت: بنده در روز 9 دی سال 88 دوشادوش مردم در میدان انقلاب حضور داشتم ام بعد از گذشت 6 سال از آن واقعه تاریخی هنوز نمی‌توانم چنین حماسه ای را به تصویر بکشم، بنده معتقدم در آن روز همه شهدا و همه کسانی که برای انقلاب دلسوزی کرده و می‌کنند در میدان انقلاب حضور داشتند.

حاجی بابایی خلق حماسه 9 دی توسط مردم را یک حرکت عظیم الهی عنوان کرد و گفت: در این روز مردم حماسه ساز ایران چشم فتنه و فتنه گر را  کور کردند و این حرکت برخواسته از سخنرانی عارفانه و عالمانه مقام معظم‌رهبری در نماز جمعه تهران بود و ملت ولایتمدار ایران به شعار هَل مِن ناصر یَنصُرنی ولی فقیه شان لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: فتنه 88 نه اولین فتنه بود و نه آخرین فتنه، همه خواص باید همیشه دقت کنند و متوجه باشند براساس آنچه که اتفاق افتاد خود را اصلاح کنند و اشتباهات را جبران کنند و بدانند هر گونه حرکتی که در این مسیر باشد باز هم مردم 9 دی دیگری را خلق خواهند کرد و باز هم چشم فتنه‌ها را کور خواهند کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم آنچه که پیش روی ما است, یک وحدت تمام عیار حول محور رهبری باشد و همه خواص و بزرگان دست در دست یکدیگر دهند و در ماه‌های آینده شاهد اقتدار ملی جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.