به گزارش پارس به نقل ازباشگاه خبرنگارانسردار سرتیپ محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش واکاوی فتنه ۸۸  که در سالن همایش های شهید رشادی حسینیه فاطمه الزهرا برگزار شد اظهار داشت :ملت در یک ازمایش سخت در نه دی سرافراز بیرون امد.  
 
وی با اشاره به اینکه افرادی که سال ها مسولیت کلیدی داشتند مردم را به خیابان امدن دعوت می کنند گفت:ده ها شبکه خارجی حق به جانب سران فتنه عمل می کنند و برخی هم حمایت مالی می کنند ؛ اما این ملت راه خود را رفت.  
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت بصیرت در جامعه و با بیان معجزه بودن نهم دی اظهار داشت :صبری که انقلاب داشت برای این بود که وحدت و یکپارچگی باقی بماند و اغلب مردم در خطبه ۲۹  خرداد رهبری خود را کنار کشیدند.  
 
وی ادامه داد: ریشه فتنه یک بخش داخلی داشت که اشراف و منفعت طلبان به دنبال ثروت اندوزی بودند و قدرت را برای خود حفظ کنند و امام بارها فرمود مسولین نظام باید از طبقه متوسط باشند.  
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه برخی خانه شش طبقه در نیاوران دارند ادامه داد: همین ها حزب و عناوین سیاسی دارند و ادعای ازادی بیان دارند.  
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد:انقلاب در مقابل یک قدرت شیطانی قد علم کرد و از منطقه بیرون کرد و قدرت های بزرگ هم به دنبال دسیسه چینی هستند.  
 
وی گفت : امروز نیجریه فریاد انقلاب سر می دهد و امریکا به دنبال نفت نیجریه بوده و تا ده سال دیگر امریکا تسلطی بر نفت نیجریه نخواهد داشت.  
 
سردار نقدی با اشاره به ابعاد فتنه و فتنه گری عنوان داشت: امریکا در بودجه سال جدید خود براندازی جمهوری اسلامی را پیش بینی کرده است.  
 
وی با اشاره به اینکه امریکا چه حقی دارد در امور داخلی ایران دخالت کند افزود:برخی روزنامه ها از امریکا پول می گیرد و ان هایی که نقشه می کشند سرملت را کلاه بگذارند از تاریخ عبرت بگیرند.  
سردار نقدی گفت:نامه وزیر خارجه امریکا توجیه ندارد و قانون کنگره تصویب شده است و انشالا کشور از فتنه ها عبور خواهد کرد و باید مطیع امر رهبری باشیم.