به گزارش پارس جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی، ناظر بر اعمال و رفتار گروه ها و جریان ها در انتخابات است و بداخلاقی های سیاسی را رصد می کند.

سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات سال جاری درس عبرتی برای معاندان جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور است.

وی با اشاره به کاهش وقوع جرم و تصادفات جاده ای افزود: با توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم و با حضور سربازان ولایت در محورها، شاهد کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده ای و شش درصدی در شیراز در ایام نوروز بوده ایم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش ۹ درصدی سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال گذشته تصریح کرد: بیش از ۳۷ درصد واژگونی خودروهای در این ایام به علت خستگی و خواب آلودگی راننده و ۱۹ درصد دیگر نیز به خاطر انحراف به چپ در محورهای مواصلاتی بوده است.

سردار رادان بیان داشت: با اجرای طرح نوروزی و آغاز موج دوم سفرها، نظارت و کنترل گشت های نامحسوس در طول محورها تا ۱۸ فروردین ماه جاری ادامه می یابد.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در برقراری امنیت وضعیت مطلوب تری نسبت به دیگر استان های کشور دارد، گفت: با تلاش های شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی این استان شاهد کاهش وقوع جرائم خشن بوده ایم.

به گزارش فارس، جانشین فرمانده انتظامی ناجا از مسافران نوروزی خواست که هنگام سفر به نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشند و خاطرات خوش سفر را تبدیل به حادثه ناگوار نکنند.