به گزارش پارس عباسعلی منصوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه سه دوازدهم به دولت اظهار داشت: در بودجه سه دوازدهم مجلس تنخواهی را برای دریافت و برداشت در سه ماهه نخست سال ۹۲ به دولت اختصاص داده تا در این فرصت بتواند لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور را بررسی کرده و به تصویب برساند.

وی در مورد دستور کار نخستین جلسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در سال جدید بیان داشت: در این جلسه کلیت بودجه مورد بحث قرار می گیرد و مباحثی نظیر قرار داشتن یا نداشتن کلیت بودجه در راستای برنامه پنجم توسعه و میزان انضباط مالی لحاظ شده در بودجه بررسی می شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حساسیت بودجه های وزارتخانه های کشور، اطلاعات، امور خارجه، دفاع و نیروهای مسلح یادآور شد: در این رابطه نشست های تخصصی با مسئولان برگزار شده و در ادامه نیز بحث های کارشناسی پیرامون بودجه اختصاصی این نهادها استمرار می یابد.

منصوری با بیان اینکه بودجه سال ۹۲ باید در چارچوب برنامه پنجم قرار بگیرد عنوان کرد: با توجه به اجرای طرح های کلان اقتصادی مانند هدفمندی یارانه ها، انضباط مالی نیز عنصر مهمی است که باید در بودجه سال ۹۲ مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با اشاره به لزوم توجه به اولویت های اقتصادی در بودجه سال جدید متذکر شد: باید با در نظر گرفتن اولویت ها بودجه ای متناسب با ضرورت ها و شرایط موجود کشور تصویب شود.