پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- به پیشنهاد شورای 8 نفره و با دعوت سه فقیه، دکتر علی لاریجانی رسما به شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان دعوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، حداد عادل که چندی با دعوت چهره های فعال اصولگرایی، شورای 8 نفره ای را تشکیل داد اکنون با هدایت و راهنمایی روحانیت درصدد است تا این شورا فرایند تکاملی طی نماید بر این اساس قرار شد شخصیت هایی چون ولایتی، قالیباف، رضایی و لاریجانی در این شورا حضور یابند.

بر این اساس با تصمیم سه فقیه(آیت الله یزدی، آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مصباح یزدی) رسما از دکتر علی لاریجانی خواسته شد تا خود یا نماینده وی در شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان به روند وحدت این جریان کمک نماید.

خبرنگار پارس کسب اطلاع کرد که حدود20 روز پیش، طی جلسه ای که آیت الله موحدی کرمانی آن را میزبانی می کرد، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با لاریجانی جلسه مفصلی داشته و رسما از وی برای پیوستن به شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان دعوت کرده است.

دکتر لاریجانی در این جلسه دعوت دبیرکل جامعه روحانیت مبارز را پذیرفته است.

همچنین تماسهایی از سوی جامعه مدرسین، جامعه روحانیت و سایر اصولگرایان جهت هماهنگی های لازم برای حضور رییس مجلس یا نماینده وی انجام گرفته است.

لازم به ذکر است اولین نشست خبری غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصول‌گرایان چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. قرار است در این جلسه آخرین مواضع ائتلاف اصول‌گرایان تشریح شود. همچنین وی به سوالات خبرنگاران در مورد حضور شخصیت ها یا نمایندگان آنها در این ائتلاف نیز پاسخگو خواهد بود.