به گزارش پارس به نقل از فارس، قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از پیوستن قالیباف و لاریجانی به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان خبر داد.

پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، در خصوص پیوستن محمدباقر قالیباف به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایی گفت: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم جریان اصولگرایی در این مرحله ائتلاف و وحدت حداکثری را در پیش گرفته است.

وی افزود: شرایطی که امروز در جریان اصولگرایی به و جود آمده در خصوص وحدت در کمتر دوره‌ای بوده که همه شخصیت‌های آن با اختلاف سلایقی که دارند با وحدت انقلابی کنار هم بنشینند و این یک علامت خوب برای وحدت است.

سروری تصریح کرد: حتی کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری با هم رقابت کردند از جمله آقای قالیباف، ولایتی، حداد عادل و رضایی در ائتلاف اصولگرایی نقش داشتند و در کنار هم بو دند و با یکدیگر موضوع وحدت را پیگیری می‌کنند و با یک ائتلاف و وحدت حداکثری جریان انقلاب را حمایت می‌کنند.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص پیوستن قالیباف به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایی گفت: آقای قالیباف همیشه از جریان اصولگرایی حمایت کرده است، این بار نیز از این جریان حمایت می‌کند

سروری در پایان با تاکید براینکه با شناختی که بنده از آقای قالیباف دارم وی در این دوره نیز از مجموعه اصولگرایی حمایت می‌کند  اظهار داشت: آقای لاریجانی نیز با توجه به ضرروت‌های خاص این دوره به ائتلاف اصولگرایی پیوسته‌اند.