به گزارش پارس، سایت رادیو فردا در گفتگو با علیرضا نامور حقیقی، ضد انقلاب مقیم کانادا، نظرات او را درباره اشاره های انتخاباتی محمود احمدی نژاد در" پیام نورزی" وی جویا شد.

رادیو فردا در بخش آغازین این مصاحبه می نویسید: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، در پیام نوروزی خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، بار دیگر گفت که « حق انتخاب با مردم است» ، و افزود که رهبر جمهوری اسلامی هم فقط یک رأی دارد. پیش از این نیز محمود احمدی نژاد گفته بود که در انتخابات آینده ریاست جمهوری همه باید تابع تصمیم ملت باشند.

نامور حقیقی در پاسخ به این سوال که" ارزیابی شما از اشاره های انتخاباتی محمود احمدی نژاد در پیام نوروزی اش چیست؟ " گفت: حیات سیاسی آقای احمدی نژاد و نیروهای هوادارش در گرو انتخابات آینده است… تنها راه نجات آقای احمدی نژاد این است که بتواند چهره ای در انتخابات معرفی کند و آن چهره برنده بشود.

در حالیکه هیچگونه منعی نسبت به کاندیداتوری آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری در انتخابات پیش رو وجود ندارد حقیقی د رادامه گفتگوی خود را رادیو فردا مدعی شد: سرمایه گذاری آقای احمدی نژاد در انتخابات روی آقای مشایی است. با توجه به مشکلاتی که برای حضور چهره های اصلاح طلب مثل آقای خاتمی و رفسنجانی در انتخابات وجود دارد، آقای احمدی نژاد برداشتش این است که نهادهای قدرت از حضور افرادی مثل آقای ناطق، آقای هاشمی و آقای خاتمی خوشحال نیستند و تمایلی به حضور این افراد ندارند. بنابر این آقای احمدی نژاد مطمئن است که با حضور آقای مشایی در انتخابات، برنده قاطع انتخابات خواهد شد.

نامور حقیقی مدعی شد: نظرسنجی هایی که خود ریاست جمهوری هم انجام داده است مؤید این وضعیت است. در نتیجه با توجه به اینکه جناح مقابل آقای احمدی نژاد نمی تواند با چهره های قدرتمند شرکت کند و امکان حضورش وجود ندارد بنابر این برنده این وضعیت آقای احمدی نژاد خواهد بود.

این همکار رسانه های ضد انقلاب همچنین در پاسخ به این که" آقای احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری را اوج مردم سالاری خوانده و در صحبت های نوروزی اش اشاره می کند که بایستی رئیس جمهور آینده با رأی قاطع انتخاب شود. منظور از قاطعیتی که ایشان از آن نام می برد چیست؟ " گفت: آقای احمدی نژاد می خواهد بگوید که اگر در انتخابات شرکت نکند کاندیداهای جناح اصولگرا احتمالاً بیشتر از ۱۰ تا ۱۵ میلیون رأی نخواهد آورد. بنابر این حرف استراتژیک او این است که اگر ما در انتخابات شرکت کنیم می توانیم آرای قاطع ملت را جذب کنیم.

وی افزود: بنابر این احمدی نژاد می خواهد نظام را بر سر یک دو راهی قرار دهد تا یا به حضور آنچه که به آن جریان « انحرافی» گفته است، رضایت بدهد و یا اینکه قبول کند که انتخابات با آرای کم برگزار شود که تحلیل آقای احمدی نژاد این است که تنها راه برون رفت از این بحران بنیادی، آرا و مشارکت مردم است که آن هم فقط در صورتی متصور است که کاندیدای آقای احمدی نژاد که آقای مشایی است، تأیید صلاحیت شود.

البته رادیو فردا هیچ اشاره ای به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال ۹۰ برگزار شد نمی کند. در این انتخابات کاندیداهای منسوب به دولت و جریان انحرافی با کمترین اقبال نسبت به سایر کاندیداها از سوی مردم مواجه شدند و از ورود به مجلس نهم بازماندند. این امر خود گویا این مطلب است که بر خلاف ادعای رادیو فردا" کاندیدا یا کاندیداهای جریان انحرافی" جایگاه قابل قبولی در بین مردم ندارند.

نامور حقیقی همچنین در جواب به این سوال که" آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی نیز در پیام نوروزی اش به مشکلات داخلی کشور اذعان می کند و از سهل انگاری ها گلایه مند است. تلنگر انتقادی ایشان دقیقاً به سمت و سوی کدام یک از مقامات ارشد جمهوری اسلامی است؟ " گفت: کم کم دارد تبلیغات تلویزیون و نهادهای حاکمیت این مسئله را مطرح می کند که فقط مسئله تحریم نبوده است که مشکلات اقتصادی را در جامعه ایجاد کرده است بلکه سوء مدیریت و ناکارآمدی و سهل انگاری مدیران دولتی اقتصادی از جمله مدیران آقای احمدی نژاد یکی از ارکان اساسی در چالش های اقتصادی است که در جامعه ایران به وجود آمده است به وِیژه در بار تورم و تغییرات نرخ ارز.

آقای احمدی نژاد در گذشته که قول رفع بیکاری و وعده هایی از این قبیل را می داد امسال فقط مسئله اش را به انتخابات موکول کرد و در عین حال در پیامش می خواست بگوید که دشمنان خارجی و دشمنان داخلی با هم توافق کرده اند تا دولت را مسبب این وضع نشان بدهند.

وی در پایان تاکید کرد: احمدی نژاد در واقع می خواست از زیر بار مسئولیتی که متوجه دولت است شانه خالی کند. در صحبت های آقای خامنه ای هم به نظر من اشاره به سهل انگاری، متوجه بخش اجرایی است و کسی که این سهل انگاری متوجه اوست، آقای احمدی نژاد خواهد بود.