به گزارش پارس کمال الدین پیرموذن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با اشاره به نامگذاری امسال به حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: این نامگذاری نشان از عمق بیداری و بصیرت ملتی است که در تمام صحنه ها حماسه می آفریند و دشمنان را ناکام می گذارد.

وی به اهمیت خلق حماسه سیاسی ملت ایران در ۲۴ خرداد امسال اشاره کرد و افزود: این حماسه تنها با مشارکت حداکثری مردم و هدایتگری های داهیانه مقام معظم رهبری رخ می دهد و قطعا دشمن در بر هم زدن اساس این حماسه تدارک گسترده ای را در دو و نیم ماه آینده برای ملت ایران دیده اند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یکی از جلوه های این شیطنت و حرکت نامبارک دشمن در عرصه سیاسی را هجمه به برخی نهادهای قانونی و جایگاه رهبری فرزانه انقلاب خواند و اضافه کرد: در گذر از این فتنه ها خلق حماسه سیاسی با بصیرت ملت ایران کارساز خواهد بود.

پیرموذن تصریح کرد: دشمن برای عرصه اقتصادی نیز خواب های آشفته ای دیده و سعی می کند با افزایش تحریم ها ملت ایران را در این عرصه ناکام بگذارد که با تکیه مردم به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در داخل همه این شیطنت ها ناکام می ماند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با یادآوری اینکه امسال دولت و مجلس وظیفه ای خطیر را در تصویب و اجرای برنامه سالانه و همچنین کم کردن آثار تورمی در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: بنده همچنان معتقدم برخی بی تدبیری ها و تنگ نظری ها در عرصه داخلی بر شدت تحریم ها و آثار آن افزوده است که ضرورت دارد این سوءمدیریت ها برطرف شود.

عضو فراکسیون تولید ملی مجلس با انتقاد دوباره از اختصاص نیافتن اعتبارات بخش تولید از محل هدفمندی یارانه ها و برخی سوءمدیریت ها در این حوزه گفت: تا زمانی که تولید ملی رونق نگیرد محال امر است که آثار تورمی از بین برود و یا بخواهیم در این عرصه موفقیتی را کسب کنیم.

پیرموذن در پایان بیان کرد: نباید شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به وادی فراموشی سپرده شود.