به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، سال هاست که در سرزمین خورشید بشارت آغاز سال نو، نویدبخش دیداری دوباره و تجدیدبیعتی تازه با نایب امام زمان « عجّل الله تعالی فرجه الشریف» است.

امسال هم بهار پایتخت معنوی ایران چشم به راه است و در کنار آن انتظار گام های استواری را می کشد که رکن رکین نظام است، انتظاری که هر سال در نخستین روز از سال نو با آمدن بهار، سر می رسد. ‏

از ساعات ابتدایی امروز شاهد سیل خروشان عاشقان ولایت در حرم رضوی هستیم که این خیل عظیم هنوز در حال افزایش هستند.

امسال در سالی که ولی امر مسلمین آن را « حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامیدند، عاشقان ولایت نیز از سراسر کشور با پرچمی از حماسه آمدند، تنها با نیم نگاهی به جمعیت می توان درک کرد که شعار « جانم فدای رهبر» و « ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» چه معنایی دارد و چه غوغایی در قلوب عاشقان کرده است.

فریاد حماسه های خاموش از ساعات ابتدایی امروز در مسیرهای منتهی به حرم تا رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی به گوش می رسد؛ امروز عاشقان ولایت آمدند تا بگویند در لحظه به لحظه امسال هم پیراهنی از جنس حضور می پوشند.

*قراری با آقا در حرم خورشید هشتم

هرکسی امروز به شوق این دیدار با هر شرایطی که داشته آمده است، کودکی با زبان کودکانه می گوید: ‏ می خواهم آقا را ببینم اخه چند وقتیه که با ایشون قرار گذاشتم تو حرم امام رضا (ع) .

کودک دیگری را هم می بینیم که در گوش پدر خود نجوا می کند که پدر این آقا چه قدر چهره نورانی و آرامش بخشی داره؛ آری مقام معظم رهبری به رسم همه ساله خود در حرم رضوی آمدند تا قلب های بیقرار عاشقان را آرام کند.

در این بین به سراغ پیرمردی می رویم که عکس دو شهید در دستان پینه زده اوست، پدر دو شهید دفاع مقدس…

وی می گوید: هر سال به امید دیدارش می آیم و در آغاز سال هم تنها چیزی که از خدا می خواهم طول عمر برای رهبر است تا به دست با کفایت و درایت ایشان انقلاب اسلامی حفظ شود‏ . ‏

*آرام گرفتن دل های عاشقان در دیدار با خورشید ولایت

همواره یکی از خاطرات شیرین زائران بارگاه رضوی شنیدن صدای آرامش بخش رهبر معظم انقلاب است، چراکه ایشان با پند و اندرزها و فرمایشات گوهربارشان راه همگان را روشن می کنند.

‏ به واقع این فرصت مغتنم که ترسیم تابلو دلدادگی امت و امام بوده، همواره تریبونی است تا به مدد آن مخاطبان آقا در اقصی نقاط گیتی حرف تازه انقلاب اسلامی را بشوند.

قطعاً برای مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی لحظات معنوی این دیدار فرصت مغتنمی است تا چون گذشته با بهره گیری از سخنان مقتدا و امام خویش، نقش تاریخی خود را در سال پیش رو در مسیر تداوم عزت و سرافرازی ایران اسلامی و همچنین ناامیدی و ذلت دشمنان کوردل مرور کنند.

جمعیت به قدری زیاد است که از چهارسو و در طول خیابان های منتهی به حرم رضوی مملو از جمعیت شده است و همه می خواهند قبل از شروع بیانات رهبری خود را به رواق امام خمینی (ره) محل سخنرانی رهبری برسانند و نزدیکترین جا را به ایشان داشته باشند‏ . ‏

در این میان لحظه به لحظه بر جمعیت داخل حرم مطهر و جنب و جوش آن افزوده می شود.