به گزارش پارس جواد هروی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، با اشاره به نامگذاری سال جاری « حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی یکی از مسائلی است که در سال جاری باید به آن توجه ویژه شود؛ لذا مطرح کردن حماسه اقتصادی از سوی رهبری می تواند بدین معنا باشد که در راستای حرکت هایی قرار گیرد تا بتواند ریشه مشکلات اقتصادی در جامعه را بخشکاند.

وی با تاکید بر این که « حماسه اقتصادی یک ضرورت در جامعه ماست» گفت: با حل مشکلات اقتصادی و خلاص کردن مردم از گرانی ها می توان حماسه آفرید.

وی همچنین به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و افزود: در انتخابات نیز می توان حماسه خلق کرد که خود راهکارهای تازه ای را در جهت تثبیت سیاسی و برون رفت از درگیری ها و مجادلات بیخود سیاسی به همراه خواهد داشت و کمک می کند تا وضع جامعه بهبود یابد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که « مجلس نیز به حل مشکلات جامعه اهتمام می ورزد» گفت: باید راهکارهای روشن و بهینه ای برای خروج از وضعیت موجود و گرانی هایی که مردم را آزار می دهد، پیدا کرد.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو خاطر نشان کرد: مجلس و دولت دهم و نیز دولت یازدهم که بعد از انتخابات سر کار می آید، باید تمام هدف و همت خود را صرف این کنند که راهکارهای منطقه ای ارائه دهند تا در مسائل سیاسی داخلی و حتی در عرصه بین المللی به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: نگاه مردمی داشتن و با اتکا به مردمی که همواره حماسه می آفرینند، می تواند هم در عرصه اقتصادی و هم در عرصه سیاسی راهگشا باشد.

نماینده مردم قائنات در مجلس در پایان اظهار کرد: دولتی و مجلسی که با مردم بیگانه باشند، راه به جایی نخواهند برد؛ لذا امیدواریم در سال آینده در جهت کمک به وضعیت معیشت مردم گام های اصولی و اساسی برداشته شود.