به گزارش پارس به نقل از  مهر، امام جمعه قرچک با تاکید بر اینکه وزیر کشور در مقابل حوادث اخیر به عنوان مدعی العموم باید ورود کند، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها از بصیرت و ایستادگی مردم دیار ۱۵ خرداد تجلیل کردند.

 

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی ظهر یکشنبه در جمع مردم مومن و انقلابی قرچک در مسجد جامع این شهرستان قرچک با اشاره به حوادث رخ داده اخیر در منطقه اظهار داشت: ما مخالف نشست های سیاسی نبوده و رقابت انتخاباتی را امری طبیعی می دانیم اما حضور عناصر فتنه و عوامل فتنه را به هیچ عنوان قبول نداریم.

 

امام جمعه قرچک افزود: این روزنامه ها و رسانه هایی که تعابیر سخیفی را بر علیه امت حزب الله ۱۵ خرداد به کار برده اند، چه اجازه ای برای توهین به مردم داشته اند.

 

وی ادامه داد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بارها از بصیرت و ایستادگی مردم دیار ۱۵ خرداد تجلیل کردند اما برخی رسانه ها، توهین های فراموش نشدنی را به این مردم نسبت دادند.

 

اسماعیلی اضافه کرد: حضور سران و عوامل فعال در فتنه ۸۸ به عنوان خط قرمز نظام اسلامی محسوب شده و ما هم اعتقاد داریم که باید این خطوط قرمز رعایت شود.

 

امام جمعه قرچک تأکید کرد: رسانه ها اگر بخواهند به این موضوع دامن زده و به توهین های خود ادامه دهند، قطعا به محاکم قضایی برای احقاق حق مردم اعلام جرم خواهیم کرد.

 

وی در خاتمه متذکر شد: وزیر کشور که به عنوان مدعی العموم دستور بررسی حادثه را داده، به عنوان مدعی العموم از حق مردم انقلابی دیار ۱۵ خرداد دفاع کند.