به گزارش پارس به نقل از فارس، شهردار پیشین تهران گفت: رئیس ستاد اصلاح‌طلبان در استان تهران شده‌ام نه شهر تهران.

 

ستاد انتخاباتی تهران مهمترین سنگر یک جریان سیاسی به شمار می‌رود که وزن کشی‌ و زورآزمایی با رقبا در آن حالتی آشکار به خود می‌گیرد.

 
ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و به همین منظور تصمیمات و اخبار این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
10 مرداماه بود که نشریه صدا منتسب به حزب کارگزاران سازندگی خبر از ریاست عارف در ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران داده بود، خبری که البته بعدها توسط خود رئیس بنیاد امید ایرانیان تکذیب شد.
 
7 مهرماه نیز برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب مطرح کرده بودند که مرتضی حاجی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در تهران شده و این انتخاب پس از بررسی و مشورت محمدرضا عارف با رئیس دولت اصلاحات و برخی از چهره‌های دارای نفوذ جریان اصلاحات صورت گرفته است.
 
همچنین مرتضی حاجی نیز در گفت‌و‌گو با فارس خبر ریاستش بر ستاد ائتلافی اصلاح‌طلبان در تهران را رد کرد و گفت:‌ خیر این مسئله صحت ندارد.
 
مرتضی الویری که به عنوان رئیس ستاد اصلاح‌طلبان در استان تهران منصوب شده است، در گفت‌و‌گو با فارس خبر انتصابش را رد نکرد اما گفت: من ریاست خود بر ستاد اصلاح‌طلبان در شهر تهران را نپذیرفتم.
 
وی تاکید می‌کند: من رئیس ستاد اصلاح‌طلبان در استان تهران شده‌ام یعنی شهرستان‌های استان تهران.
 
مرتضی الویری جزو اصلاح‌طلبانی است که سوابق مختلفی در کارنامه خود دارد که شهرداری تهران و نمایندگی مردم در مجلس اول از جمله این سوابق است.