به گزارش پارس به نقل از فارس، عضو حزب کارگزاران سازندگی از تشکیل کمیته تعامل و رایزنی به منظور مذاکره و تعامل با نهادهای برگزار کننده انتخابات اعم از نظارتی و اجرایی در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خبر داد.

حسین مرعشی رئیس کارگروه امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان طی گفت‌وگویی با صدا از تشکیل کمیته تعامل و رایزنی در این شورا خبر داد.

وی افزود: بنا داریم کمیته‌ای به عنوان تعامل و رایزنی پیش‌بینی کنیم که وظیفه این کمیته مذاکره و تعامل با نهادهای برگزار کننده انتخابات اعم از اجرایی و نظارتی است و حتما در این جهت گزارش‌های دریافتی از حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها نیز پیگیری خواهد شد.

مرعشی در مورد کارگروه امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری که ریاست آن را بر عهده دارد نیز گفت: در جلسه هفته گذشته کمیته امور استان‌ها نیز در جهت دریافت گزارش‌ها و ارتباط با فعالان و مجامع انتخاباتی استانی تشکیل شده که البته هنوز ساز و کارهای آنها نهایی نشده و پس از اقدامات مربوطه در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزارانت در پاسخ به این پرسش که آیا حزب اعتدال و توسعه هم در مجامع استانی هم حضور دارد یا خیر گفت: حزب اعتدال و توسعه به عنوان یک حزب چندان به گسترش فعالیت و شعب خود در شهرستان ها دست نزده است آنها هم مثل اصلاح‌طلبان قبول دارند برای پیروزی در انتخابات مجلس دهم باید ترکیب اعتدال 92 را حفظ کرد.