به گزارش پارس ؛ محمدرضا باهنر در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به ادامه دار شدن مخالفت های عده از نمایندگان با برجام و تصویب طرح مربوط به آن گفت: تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی روالی دارد. تا قبل از اینکه مقوله ای، قانونی شود، موافق و مخالف می توانند آزادانه نظرات خود را عنوان کنند و معمولا بحث و جدلی بین آنها شکل می گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این رفتارها و بحث و جدل تا زمانی که آن موضوع به قانون تبدیل نشده است اشکالی ندارد. اما وقتی قانون می شود و شورای نگهبان آن تایید کرد، موافق و مخالف باید به قانون تمکین کنند. یعنی بعد از تصویب قانون همه مسئولان، باید آن را اجرا کنند.

وی توصیه کرد: اگر مسئولی اشکالی در قانون می بینند، می توانند مسیر تغییر قانون را طی کنند. اما اگر کسی بخواهد مخالفت های قبل از تصویب را ادامه دهد، کارهای سخیف داده و نباید انجام شود. ما از بررسی برجام و تصویب طرح اقدام متناسب و متابل دولت در برجام گذشته ایم الان باید مراقب باشیم تا این قانون دقیق، درست و با حفظ کاملا منافع ملی اجرا شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در انتخابات مجلس نهم شاهد انتشار شب نامه هایی علیه رئیس مجلس و شباهت مخالفان برجام و انتساب این موضوع که لاریجانی در تصویب طرح مذکور نقش بسزایی داشته است، گفت:با وجود اینکه تاکید شده است بداخلاقی انتخاباتی در کشور صورت نگیرد، عده ای مستمرا بدخلاقی می کنند. اعتقاد داریم این نوع رفتارهای خلاف عرف، دین و اخلاق است و ما تنها می توانیم توصیه کنیم چنین اقدامی نداشته باشند و مسئولان رسمی و ناظر بر انتخابات به موقع هشدار بدهند.