پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- امیر ساح- در حالی که روز گذشته سردار حسین همدانی، فرمانده مستشاری ایران در سوریه به شهادت رسید و همه روزنامه های از عبارت شهید برای فقدان این فرمانده بزرگ استفاده کردند، روزنامه رویش ملت در اقدامی توهین آمیز در عنوان اول خود نوشت:"سرتیپ حسین همدانی در سوریه کشته شد"! گویی این روزنامه توسط یکی از حامیان گروه های تروریستی نظیر داعش منتشر شده است! بر این اساس تحریریه پارس نامه ذیل را خطاب به وی ارسال کرد:

سردبیر محترم روزنامه رویش ملت

سلام، 

صبح امروز با دیدن تیتر شما از خبر شهادت سردار همدانی، از اعماق وجود افسوس خوردم که یک ایرانی چرا باید تا این حد ناسپاس و قدرناشناس باشد.

چه کسی است که نداند سردار همدانی با هدف دورکردن داعشی های وحشی از مرزهای ایران، خانواده و عزیزان خودرا رها کرده و تن به خطر سپرده بود؟ 

چه کسی است که نداند آرامش امروز ما در وسط این منطقه پرآتش و آشوب، بخاطر فداکاری همدانیها و سلیمانیها و یارانشان است. آنها داوطلبانه وسط خطر رفته اند تا خانواده های ما شبها آسوده بخوابند. 

آن شهید می توانست بگوید من از سال 59 در جبهه ها بوده ام، دینم را ادا کرده ام، برای من بس است دیگر، نوبت دیگران است، من بروم جلوی گلوله داعشی ها تا یک عده راحت و آسوده بیت المال را بچاپند...؟ 

اما آن شهید چنین بهانه هایی نیاورد، دل از خانه و خانواده و عزیزانش کند و مردانه دل به خطر زد. بچه هایش یتیم شدند تا دست داعش به بچه های ما نرسد.

در این شرایط، از رسانه های آمریکایی و صهیونیستی و وهابی جیره خوار آل سعود انتظاری نیست که از شهادت سردار همدانی با کنایه و متلک یاد کنند، اما یک روزنامه ایرانی چرا باید اینقدر ناسپاس و قدرناشناس باشد؟

 طلبان سردار همدانی (2)

 طلبان سردار همدانی (3)