پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- اگر چه بر اساس اعلام قبلی کمیسیون برجام مجلس قرار بود روز گذشته  تیم اقتصادی کابینه مهمان کمیسیون برجام باشند اما این جلسه با حضور سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، مجید انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری و حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه برگزار شد.

علی طیب نیا وزیر اقتصاد هم به دلیل مشغله کاری فرصت حضور در کمیسیون برجام را پیدا نکرده بود اما یک منبع آگاه به پایگاه خبری تحلیلی «پارس» گفت: طیب نیا نماینده ای را برای عذرخواهی از کمیسیون برجام به مجلس فرستاده بود.

 همزمان با حضور تیم اقتصادی دولت در کمیسیون برجام، ‌به دستور مدیران صدا و سیما پخش مشروح مذاکرات کمیسیون برجام هم متوقف شد. این اقدام با واکنش و انتقاد اعضای کمیسیون برجام مجلس مواجه شد.

گفته می شود قطع پخش تلوزیونی برنامه های کمیسیون برجام به دستور مدیران رسانه ملی بوده است.

یک منبع آگاه به پارس گفت: محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما به معاون سیما این سازمان دستور داده بود تا برای پخش مشروح مذاکرات کمیسیون برجام مجلس و برای پیشگیری از القای دوقطبی شدن فضای جامعه تدبیری بیاندیشد که معاون سیما به جای تدبیر، کلا جلوی پخش برنامه های کمیسیون برجام را گفت.

این بد سلیقگی مدیران رسانه ملی در حالی است که تازه نوبت به تیم اقتصادی دولت رسیده بود تا گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و تحولی که وعده آن را در دوران پسا تحریم داده بودند ارائه کنند که نا گهان مردم نا محرم شدند!

به گزارش پارس،‌ پخش تلوزیونی مذاکرات کمیسیون برجام با استقبال از سوی مردم مواجه شده بود.