به گزارش پارس ،  جرمی کوربین در نشت اتحادیه کارگری با انتقاد از سیاستهای اقتصادی دولت محافظه کاران اظهارداشت : آنها که مالیات ثروتمندان را کم می کنند گویی فقر در انگلیس را انکار می کنند در حالیکه  ما را منکر کسری بودجه می دانند .

رهبر جدید حزب کارگر افزود :  آنها گویی صف های طولانی مردم در مقابل بانک های غذا و  بحران مسکن در انگلیس را نمی بینند که در تلاش برای کاهش کمک هزینه های معیشتی قشرهای کم در امد هستند .

وی افزایش سی هزار نفری اعضای حزبش را پس از روی کار آمدن خود مبین پشتیبانی مردم از رویکردهایش توصیف و تصریح کرد :  با سیاست ریاضت اقتصادی کامرون  و کاهش 12 میلیارد پوندی هزینه های عمومی  و نیز با  لایحه دولت درباره کاهش کمک هزینه معیشتی مخالفت خواهد کرد.

جرمی کوربین همچنین با تکرار مخالفتش با لایحه مربوط به حق اعتصاب کارکنان اتحادیه های کارگری انگلیس که روز دوشنبه گذشته در پارلمان انگلیس تصویب شد  گفت: افتخارم  این است که حامی اتحادیه های  کارگری هستم  و به همین علت تا پایان سال 2020 میلادی (دوره جاری دولت محافظه کاران ) مبارزه خواهیم کرد و اگر در انتخابات عمومی سال 2020 میلادی رای قاطع را به دست آوردیم، آن را کاملاً لغو خواهیم کرد.

رهبر جدید حزب کارگر با تاکید بر  انجام تغییرات اساسی در این حزب افزود :  در دوره جدید فعالیت حزب  کارگر و در جریان دموکراسی سازی ،  نقش و سهم  بیشتری به مردم داده خواهد و همین جا از مردم می خواهم با مشارکت و بیان دیدگاههای خود ضمن افزایش توانایی هایمان ما را به سیمای واقعی تری از مشکلات و برنامه ریزی برای برطرف کردن انها رهنمون شوند .

جرمی کوربین 66 ساله که 32 سال سابقه نمایندگی در مجلس عوام انگلیس را در کارنامه خود دارد روز شنبه در انتخابات حزبی توانست از میان چهار نامزد ،  نزدیک 60 درصد اراء را کسب کند و با فاصله زیاد از نفردوم سکان حزب کارگر انگلیس را بدست گیرد .

مخالفت با جنگ و دخالت انگلیس در امور داخلی کشورها ، مخالفت با رژیم صهیونیستی و نیز مخالفت شدید با سلاح هسته ای از جرمی کوربین چهره متمایزی نسبت به رهبران پیشین حزب کارگر ارائه کرده است .