به گزارش پارس به نقل از تسنیم ، اسدالله بادامچیان، نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: مسیر خوبی طی شده، ما با تحقق همگرایی در جریان اصولگرایی وارد رقابت‌های درونی با خود نمی‌شویم و خوشبختانه جلسات خوبی برای همگرایی اصولگرایان تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: ما ائتلاف و وحدت با یکدیگر زیر چتر جامعتین و آیت‌الله مصباح یزدی را قبول داریم و مطمئن هستیم با محوریت جامعتین به وحدت خواهیم رسید.

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: همه جریان‌های اصولگرا در اصول یکی هستند و این اصول را قبول دارند ولی ممکن است مشکل در تعیین مصادیق باشد که امیدواریم در انتخابات پیش‌رو این مشکل وجود نداشته باشد و ما بتوانیم به یک  فهرست مشترک برسیم.

بادامچیان با تاکید بر نقش محوری جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در وحدت اصولگرایان، تصریح کرد: طبق توصیه‌هایی که امام داشتند ما نیز برای حرکت‌ها و فعالیت‌های سیاسی خود روحانیت را محور قرار داده‌ایم چرا که همه علمای بزرگ مورد اعتماد امام(ره) بوده و امروز نیز مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب هستند. البته ما از نظر همه علمای بزرگ استفاده خواهیم کرد؛ علمای بزرگی در شهرستان‌ها مثل آیت‌الله مظاهری در اصفهان و  آیت‌الله جزایری در خوزستان از جمله این علمای بزرگ هستند و ما باید از نظرات‌شان استفاده کنیم.