به گزارش پارس به نقل از فارسعباس ایرانمنش ظهر امروز در یادواره شهدای دولت و 21 شهید شهرک شهیدباهنر زرند اظهار داشت: کسانی که می‌گویند، «مرگ بر آمریکا» نگویید، کسانی هستند که کربلای پنج و شیمیایی و گلوله‌هایی که به بدن زرمندگان برخورد کرد را ندیدند.

وی بیان کرد: جوانان ما چه گناهی داشتند که با تانک‌های تی- 72 و یا هواپیماهای سوپر اتاندارد فرانسه تکه و پاره می‌شدند آن روز ما «مرگ بر آمریکا» گفتیم، امروز می‌گوییم و در آینده هم خواهیم گفت.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: قرآن به ما وعده داده است و خدا ما را کفایت می‌کند، آمریکا با همه توانش آمد تا قرآن نور پیامبر (ص) را خاموش کند.

ایرانمنش تصریح کرد: جوانان ما هشت سال مردانه ایستادند، نترسیدند و آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند با دشمن جنگیدند و هیچ کدام از گرسنگی نمردند و عزت و کرامتشان حفظ شد.

وی در بیان خاطره‌ای گفت: شهید عبدالله‌زاده دنبال پیراهن پاسداری بود که آیه «تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّاللّهِ وَعَدُوَّکُمْ» روی آن نوشته شده باشد تا با آن عکس بگیرد از او دلیلش را پرسیدم که چرا می‌خواهی این آیه بر روی سینه‌ات باشد که جواب داد، در حدیثی از امام صادق (ع) شنیدم امام زمان (عج) وقتی که ظهور می‌کند روی بیرقش این آیه نوشته شده است و من می‌خواهم با این پیراهن عکس بگیرم تا این عکس بعد شهادت من در خانه‌ام و بر بالای قبرم نصب شود.

به گزارش فارس، یادواره شهدای دولت و 21 شهید شهرک شهیدباهنر زرند با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرک شهید باهنر زرند برگزار شد.