به گزارش پارس به نقل از فارس ، یک مادر انگلیسی به همراه چهار فرزندش از روز سه‌شنبه هفته گذشته در لندن ناپدید شدند و احتمالا در راه پیوستن به داعش هستند.

به نوشته دیلی میل، یک مادر 34 ساله انگلیسی به همراه 4 فرزندش، سه پسر دوازده، یازده و چهار ساله به همراه دختر 9 ساله‌اش در دوربین‌های مداربسته فرودگاه دیده شدند.

پلیس لندن بر این باور است که این افراد از فرودگاه شهر لندن به آمستردام گریختند و احتمالا به سوی سوریه سفر می‌کنند.«ریچارد والتون» فرمانده پلیس ضد تروریست متروپلیتن گفت اقوام این زن به شدت نگران سرنوشت وی و فرزندانش هستند.

گزارش گم شدن این 5 تن روز چهارشنبه طی تماس یکی از اقوام به پلیس اطلاع داده شد. اندکی بعد از آغاز تحقیقات معلوم شد که اعضای این خانواده در دوربین مدار بسته فرودگاه لندن پیش از سفر به هلند دیده شده‌اند.

وی افزود پلیس انگلیس با همکاری پلیس دیگر کشورها در تلاش است مکان این افراد را پیدا کرده و از سلامت آنان اطمینان پیدا کند.

تا کنون خانواده‌های متعددی از انگلیس سعی کردند با سفر به سوریه به گروهک تروریستی داعش بپیوندند. اسکاتلندیارد اخیرا تایید کرد که بیش از 40 زن و دختر انگلیسی سال گذشته، به سوریه سفر کردند.