پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره)، این نهاد حمایتی- امدادی را به کوچک سازی کمیته امداد و پرهیز از اتلاف درآمدها توصیه فرمودند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، ظهر یکشنبه اول شهریورماه اعضای هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) که چندی پیش منصوب شده اند و و معاونان این نهاد انقلابی با امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

ایشان در این دیدار بر رسیدگی جدی، سریع و بدون تشریفات اداری به امور افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید بسیار کردند.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) اصلی ترین مسوولیت این مجموعه راامداد به افراد محتاج بیان و خاطرنشان کردند: باید ضمن شناسایی محتاجین ، بهترین شیوه امداد هم انتخاب شود تا به مرور این افراد، «مستقل و بی نیاز» شوند.

ایشان به مسوولین کمیته امداد توصیه کردند: تشکیلات اداری را کوچک کنید و همت خود را بر این قرار دهید که هر چه درآمد وجود دارد بدون اتلاف به دست نیازمندان برسد.

لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب با صدور حکمی در 16 فروردین سال جاری، محسن کازرونی، پرویز فتاح، حسین انواری، حمیدرضا ترقی، سید مرتضی بختیاری، مهندس سید منصور برقعی و خانم دکتر مرضیه وحیددستجردی را به‌عنوان اعضای هیأت امنا و پرویز فتاح را به‌عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب کردند.