پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد خباز از معاونت تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری استعفا کرده؛ چنانچه این خبردرست باشد و آنچنان که مشخص است تاکنون تکذیب نشده ،ممکن است در مورد حضور وی در مجلس، ابهاماتی وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، محمدرضا خباز که قبل از سوم تیرماه از امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس جمهور استعفا داده و این استعفا از سوی مجید انصاری پذیرفته شده همچنان در ساختمان معاونت پارلمانی رییس جمهور و مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

چند روز قبل که وی با اعتراض یکی از نمایندگان مواجه می شود که به وی می گوید: «با وجود استعفا چرا همچنان در صحن مجلس حضور دارد؟» اظهار داشته است: «من نماینده ادوار مجلس هستم و به واسطه این موضوع حضور یافته ام.»

مستنداتی که در اختیار «پارس» قرار گرفته نشان می دهد وی علاوه بر مجلس در ساختمان معاونت پارلمانی و معاونت امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهور در یک ماه اخیر به طور مکرر حضور یافته است.

با وجود استعفای وی از معاونت، وی همچنان در صفحه اول سایت خود با عنوان معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری معرفی شده است

خباز با استعفا از امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس جمهور تلاش دارد تا از حوزه انتخابیه تهران یا کاشمر نامزد انتخابات مجلس دهم شود.

وی در چهار دوره چهارم، پنجم، ششم و هشتم بعنوان نماینده حوزه انتخابیه کاشمر و خلیل‌آباد و بردسکن به مجلس شورای اسلامی راه یافت. او هم چنین از اعضای حزب کروبی(اعتماد ملی) است.

با وجود اینکه بیش از یک ماه از استعفای خباز می گذرد، مجید انصاری معاون پارلمانی حسن روحانی، هیچ فردی را حتی به عنوان سرپرست امور تقنینی، منصوب نکرده است.

دیگر معاون انصاری، مجید نصیرپور معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس ‌جمهور نیز پیش ار این برای شرکت در نمایندگی دهمین دوزه مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داده بود.