به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی با بیان خاطره‌ای از دوران هفتم تیر اظهار داشت: من هیچ وقت یادم نمی‌رود کسی که اسم مستعارش مدرس بود و از اعضای اصلی منافقین به شمار می‌رفت آنچنان در دستگاه قضایی، دادگاه ارتش و دادگاه انقلاب نفوذ داشت که از همه ما جلوتر حرکت می‌کرد اما نمی‌توانستیم که ثابت کنیم که او منافق است و هیچکس هم باور نمی‌کرد.


وی افزود: اعضای دادگاه انقلاب یادشان است که قبل از سی‌ام خرداد یک خانه تیمی در یاخچی‌آباد کشف شد که معروف به خانه 90 نفره بود و تمام اعضای گروهک از همان خانه مجهز می‌شدند.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: چند روز پس از کشف این خانه تیمی بود که همین فرد منافق با نام مستعار مدرس فرد دیگر به نام تقی محمدی و یک نفر دیگر که هنوز زنده است و متاسفانه هنوز هم کسی چهره او را به عنوان منافق قبول نمی‌کند به اتاق من آمدند و از قول شهید لاجوردی نقل کردند که «شما در مورد پرونده  یاخچی‌آباد و بازداشت شدگان اطلاعاتی دارید آن را در اختیار ما قرار بدهید‌ چرا که می‌خواهم امشب در این خصوص یک مصاحبه کنم.»

وی افزود: من به آنها گفتم فکر می‌کنم و پس از رفتنشان به اتاق شهید لاجوردی رفتم و اما ایشان که منافق شناس و زندان رفته بودند باز هم چهره آنها را نشناخت.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: من به شهید لاجوردی گفتم که اطلاعایتی دارم که اینها منافق هستند و اگر قرار باشد با این ها کار کنم هرگز اینجا نمی‌مانم.

وی ادامه داد: بعدا آقای لاجوردی به آنها گفته بود من با این افراد مخالفم در حالی که من تمام ترسم این بود که این فرد بخواهد از طریق رسانه ملی مطالبی را به صورت رمزی به گوش منافقین برساند.