به گزارش پارس به نقل از فارس برادر رئیس‌جمهور سابق و همچنین پسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا که نامزد انتخابات 2016 است، در یک مصاحبه به شدت از مواضع دولت باراک اوباما در قبال داعش و سوریه انتقاد کرد.

«جب بوش» که برای تبدیل شدن به سومین رئیس‌جمهور از خانواده بوش فعالیتهای انتخاباتی خود را تشدید کرده، در یک مصاحبه با برنامه رادیوی «بیل بنت» در آمریکا به شدت از مواضع رئیس‌جمهور کنونی آمریکا انتقاد و آن را ناکارآمد توصیف کرد.

«بوش سوم» در این مصاحبه که قسمت اعظم آن به مسائل اقتصادی، اجتماعی و داخلی اختصاص یافت، سیاستها و مواضع باراک اوباما را به باد انتقاد گرفت.

برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا با انتقاد شدید از سیاستهای کاخ سفید در قبال داعش و سوریه گفت که باراک اوباما اصلا استراتژی برای این مسائل ندارد.

جب بوش تاکید کرد که می‌توان با استفاده از قدرت آمریکا و با هماهنگی و همکاری با متحدان این کشور از قبیل کردها، سنی‌ها، ترکیه و اردن هم با داعش برخورد کرد و هم از دست بشار اسد خلاص شد.

نامزد جمهوریخواه انتخابات 2016 افزود: برای مقابله با داعش و اسد ابتدا باید استراتژی داشت و در درجه دوم این استراتژی را به خوبی اجرا کرد. من فکر می‌کنم ما به عنوان یک کشور قوی می‌توانیم این کار را انجام دهیم.