به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یک منبع نظامی گفت روستا و تپه سکاکه در حومه  غربی السویداء به طور کامل از لوث گروه های تروریستی تکفیری پاکسازی شده است.
این منبع افزود در جریان عملیات نیروهای ارتش، شمار زیادی از تروریست هایی که در روستا و تپه مجاور مخفی شده بودند، به هلاکت رسیدند و سلاح ها و جنگ افزارهای آنها منهدم شد.
بر اساس گزارش سانا،‌پاکسازی کامل روستای سکاکه یک گام دیگر برای توسعه دامنه حمایت از فرودگاه نظامی الثعله در حومه غربی السویداء به شمار می رود که هفته گذشته در معرض حملات متعدد تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های همسو قرار داشت،  اما نیروهای ارتش با همکاری گروه های دفاع مردمی، این حملات را دفع کرده که بر اثر آن صدها تروریست کشته و زخمی شدند.
در حومه شرقی السویداء هم، نیروهای ارتش یک ستون از خودروهای زرهی گروه تروریستی داعش را در شرق روستای القصر منهدم کردند . نیروهای ارتش روز گذشته نیز یک خمپاره انداز تروریست ها را منهدم کردند و شمار از از تروریست ها را در این روستا و غرب تپه بنات بعیر در شرق القصر به هلاکت رساندند.
هلاکت شمار دیگری از تروریست ها در حومه دمشق و قنیطره
نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروی هوایی، عملیاتی را علیه تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی که از نظر لجستیکی و اطلاعاتی با رژیم اسرائیل در ارتباط هستند، در حومه قنیطره و حومه جنوب غربی دمشق انجام دادند.
یک منبع نظامی گفت نیروی هوایی ارتش، مخفیگاه های گروه های تروریستی را در مسحره و جباتاالخشب در حومه شمال غربی قنیطره منهدم کرد که طی آن شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
این منبع افزود در عملیات گسترده نیروهای ارتش علیه گروه های تروریستی مرتبط با رژیم اسرائیل در جباتاالخشب، طرنجه، الحمیدیه و سحیتا، شمار زیادی تروریست کشته و جنگ افزارها و برخی خودروها مجهز به تیربار آنها منهدم شد.
نیروهای ارتش روز گذشته با همکاری گروه های دفاع مردمی ضمن تحکیم سیطره بر تپه احمر، تلفات سنگینی به تروریست های جبهه النصره و گروه های همسو در روستای الحمیدیه، جباتا الخشب و حرش طرنجه وارد کردند.
همچنین در عملیات نیروهای ارتش علیه گروه های تروریستی در حومه جنوب غربی دمشق، شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و سلاح ها و مهمات آنها منهدم شد.
روز گذشته نیز 20 تروریست جبهه النصره در خان الشیح در حومه دمشق به هلاکت رسیدند.
ضربات کوبنده ارتش به جبهه النصره در حومه درعا
نیروهای ارتش همچنین یک خودرو زرهی و خمپاره انداز تروریست های جبهه النصره را در حومه شمالی درعا منهدم کردند.
در حومه شمالی درعا، نیروهای ارتش سوریه یک خودرو و خمپاره انداز تروریست های مرتبط با رژیم اسرائیل را منهدم کردند.
یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش، ضربات محکمی به کانون ها و محورهای تحرکات اعضای گروه های تروریستی در اطراف شهرک عتمان در شمال شهر درعا وارد کردند که بر اثر آن شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
این منبع از هلاکت شماری از تروریست ها در جاده درعا به طفس در حومه شمالی درعا خبر داد.
همچنین شمار زیادی از تروریست ها در حملات هوایی جنگنده های سوری به مخفیگاه های آنها در کحیل و نصیب در حومه درعا کشته و زخمی شدند.
نیروهای ارتش روز گذشته در الکرک شرقی و بین شهرک المسیفره و تپه الشیخ حسین، شماری از تروریست ها را به هلاکت رسانده بودند.
هلاکت شمار زیادی از تروریست های داعشی و النصره در حمص
سانا همچنین از کشته شدن شمار زیادی از تروریست های تکفیری در حومه حمص خبر داد.
بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش در یک عملیات گسترده علیه مخفیگاه های گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در حومه شرقی و شمالی حمص، شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.
یک منبع سوری گفت نیروهای ارتش، نفوذ اعضای گروه تروریستی داعش به سمت شهرک جب الجراح در شرق حمص را ناکام گذاشتند که طی آن شمار زیادی از تروریست ها کشته و زخمی و سلاح های آنها منهدم شد.
این منبع افزود نیروهای ارتش همچنین با ضربات کوبنده به مواضع تروریست های داعش در شرق جب الجراح، شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند.
در حومه شمالی حمص هم شماری از تروریست های تکفیری در عملیات دقیق نیروهای ارتش در اطراف روستای تسنیم به سمت محور ام شرشوح جبورین کشته و سلاح ها و مهمات آنها منهدم شد.
روز گذشته نیز در عملیات ارتش، شماری از تروریست ها در حومه شمالی حمص به هلاکت رسیده بودند.