به گزارش پارس به نقل از تابناک ، سیدمحمد میرمحمدی در مراسم جشن حضور به مناسبت سالروز 24 خرداد 92 در جمع حامیان دولت با اشاره به شرایط کشور در زمان تحویل به دولت تدبیر و امید گفت: در حالی که قطعنامه ها کاغذ پاره نامیده میشد، ولی تاثیر خود را گذاشت و مردم در کوچه و خیابان هم آثار آن را لمس می کنند.

وی خشکسالی های پی در پی و بحران آب را یکی از معضلات مهم دولت عنوان کرد که دولت در زمان تحویل با آن روبرو بود بطوریکه برای مثال استان یزد با بیلان منفی 325 میلیون مترمکعب در بهره گیری از سفره های آب زیرزمینی روبرو است.

استاندار یزد نمونه دیگر این بحران را خشک شدن دریاچه ها و تالاب های کشور عنوان کرد و گفت: برای حل این موضوع همکاری دولت و مردم ضروری است.

میرمحمدی، همچنین رکود تورمی حاکم بر کشور را یکی دیگر از مسائل کشور در سال 92 عنوان کرد و گفت: متاسفانه با خیل جوانان بیکار فارغ التحصیل دانشگاه ها مواجهیم.

این مقام مسئول در عین حال گفت: دولت در این 21 ماه به اقدامات خوبی نظیر طرح تحول سلامت، کاهش و مهار تورم، مبارزه با فساد و انتقاد پذیری و تحمل نظرات مخالفان مبادرت داشته که اثرات آن در آرامش جامعه نمایان است.

وی گفت: دولت همچنین به تعهدات خود در انتخابات 92 پایبند است.

استاندار همچنین به مذاکرات با قدرت های جهانی اشاره کرد و گفت: مذاکره 6 قدرت جهانی با ایران نشان از جایگاه مهم ایران در منطقه است.

سیدمحمد میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود 24 خرداد 92 را گرامی داشت و گفت: 24 خرداد روز انتخاب اعتدال و تدبیر و امید، روز احیای وحدت ملی و انسجام مردم، روز نا امیدی دشمنان، روز شکوفایی و پاسداری از حق الناس بود.

وی همچنین دعا کرد تا خداوند همه چهره هایی را که موجب شدند با جهت گیری مردم دولت تدبیر و امید تشکیل شود، سالم نگهدارد.

این مراسم باحضور وزیر ارشاد، حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی، مسئولان و حدود 500 نفر از حامیان دولت برگزار شد.