به گزارش پارس به نقل از خبرگزاري دانشجو، نشست خبری حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور عصر امروز با اصحاب رسانه در محل سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد که با حاشیه های جالب و خواندنی همراه بود.
 
در هنگام ورود خبرنگاران به محل سالن و قبل از آغاز نشست خبری سیستم هایی تعبیه شده بود که براساس آن باید خبرنگاران مشخصات خود را برای نوبت دهی و پرسش از رئیس جمهور وارد می کردند که متاسفانه بعد از آغاز نشست خبری مشخص شد که مبنای سوال پرسیدن از رئیس جمهور بر خلاف آنچه که در این نشست عنوان شده بود حضور زودتر از دیگران در این سامانه نبود چنانچه برخی خبرنگاران از چندین ساعت قبل از برگزاری نشست خبری در سالن حاضر شدند اما به آنان نوبتی برای سوال پرسیدن داده نشد.
 
همچنین در این نشست از مدیران مسئول خبرگزاری ها و روزنامه ها دعوت شده بود تا حضور پیدا کنند که تعدادی از مدیران مسئول روزنامه ها و خبرگزاری ها در این نشست حاضر شدند.
 
حضور ظریف و افخم در نشست خبری رئیس جمهور
 
مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه دقایقی مانده به آغاز این نشست خبری در سالن حاضر شد.
 
رئیس جمهور به همراه هیئتی آمد
 
رئیس جمهور راس ساعت 16:04 در سالن حاضر شد و حسین فریدون، ظریف و نهاوندیان وی را همراه کردند.
 
گویا آقای رئیس جمهور سردش شده بود
 
رئیس جمهور هنگامی که بر روی جایگاه قرار گرفت تا سخنرانی خود را آغاز کند قبل از آن یکی از مسئولان را صدا کرد و مطلبی را به وی متذکر شد که این مسئله با واکنش عکاسان روبرو بود و همگی این صحنه را شکار کردند و عکس گرفتند بعد از اینکه صحبت های رئیس جمهور با آن فرد تمام شد وی به سمت کولر روبروی رئیس جمهور رفت و درجه آن را کم کرد.
 
یکی از حاشیه های این نشست خبری هنگام سوال پرسیدن خبرنگار همشهری آن لاین بود. این خبرنگار در هنگام سوال پرسیدن خود لیستی از مواردی قانونی را اعلام کرد که در دولت اجرا نشده بود و رئیس جمهور همراه با خنده به این خبرنگار نگاه کرد و گفت اگر لیستی را اعلام کردید در خاطرم بماند حتما به آن پاسخ می دهم!
 
مجری برنامه که آقای روحانی نژاد یکی از خبرنگاران واحد مرکزی خبر بود در هنگام پاسخ دادن رئیس جمهور به سوال یکی از خبرنگاران نام خبرنگار دیگری راخواند. گویا وی فکر کرده بود که پاسخ رئیس جمهور تمام شده است اما رئیس جمهور خطاب به وی گفت پاسخ سوال هنوز تمام نشده است.
 
گله خبرنگاران از اسماعیلی
 
در پایان نشست خبری خبرنگارانی که موفق نشده بودند سوال خود را از رئیس جمهور بپرسند به سمت مدیر روابط عمومی ریاست جمهوری رفتند و از وی به دلیل اینکه نتوانسته بودند سوال شان را مطرح کنند گله کردند البته اسماعیلی قول داد تا نشست های رئیس جمهور با خبرنگاران به صورت منظم تر و با وفقه زمانی کمتری برگزار شود.