به گزارش پارس به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان‏، با حضور در منزل علی‌محمد سعادتی که از ناحیه چشم جانباز بوده و دچار عوارض شیمیایی نیز هست، ضمن آرزوی سلامتی برای وی و خانواده‌اش اظهار داشت: شما چه در دوره‌ای که جهاد و فداکاری کردید و چه بعد از آن در دوره جانبازی با صبر خود، خدمت بزرگی برای انقلاب اسلامی و این سرزمین انجام دادید و نزد خداوند اجر والایی دارید.


رییس جمهوری تصریح کرد: قطعا اگر فداکاری‌ها و ایثارهای شما جانبازان و شهدا و آزادگان سرافراز نبود، امروز خبری از استقلال و عظمت این کشور نبود.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس تقدیم شد.

جانباز علی‌محمد سعادتی که در کسوت درجه دار ارتش جمهوری اسلامی از آغازین روزهای دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حضور داشت، در سال ۶۴ و در ۲۳ سالگی و در جریان عملیات پدافندی رزمندگان کشورمان به درجه رفیع جانبازی از ناحیه چشم نائل آمد.

وی پیش از آن تاریخ نیز دو بار سابقه مجروحیت داشته و اکنون مدتی است که مشخص شده دچار عوارض شیمیایی نیز هست.