به گزارش پارس به نقل از تسنیم، فرمانده عملیات نینوا در آستانه سالروز اشغال موصل به دست داعش این گروهک را به عملیات غافلگیر کننده‌ای که در آن مدرن ترین تجهیزات نظامی به کارگرفته خواهد شد تهدید کرد.


به گزارش روزنامه الاخبار لبنان، نجم الجبوری فرمانده عملیات نینوا در سالروز اشغال موصل از سوی داعش این گروهک را تهدید کرد و افزود: زمان شروع عملیات بازپس گیری موصل  مشخص نیست اما به اذن خداوند غافلگیر کننده خواهد بود.

وی افزود: نیروهای امنیتی عراقی به عملیات فرسایش ادامه خواهند داد. حملات و ضربات ما سبب سردرگمی آنها شده است آنها نمی دانند که روز موعود چه زمانی است. ما با جنگ کلاسیک که به آن آگاهی دارند با آنها نخواهیم جنگید بلکه با مدرن ترین سلاح جهانی با آنها مقابله خواهیم کرد.

الجبوری تاکید کرد: جنگنده های اف 35 و اف 22 که از مدرن ترین جنگنده ها در دنیا هستند در عملیات آزاد سازی موصل مشارکت خواهند کرد. کشورهای عضو ائتلاف بین المللی از جدیدترین جنگ افزارها برای نبرد استفاده خواهند کرد و از بمب افکن هایی که در نزدیکی عراق هستند استفاده خواهند شد.

فرمانده عملیات نینوا بیان کرد: هماهنگی ها و آمادگی های زیادی از سوی کابینه و وزارت خانه ها برای مقابله با حوادث احتمالی انسانی به عمل آمده است به ویژه که احتمال موج جدید آوارگی وجود دارد.