به گزارش پارس به نقل از جام نیوز، اگرچه رحلت حضرت امام خمینی (ره) تلخ ترین اتفاق در دفتر نظام جمهوری اسلامی است، اما به اوج رسیدن "ولایت فقیه" به عنوان یادگار بابرکت او با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای، آن ایام تلخ را به روزهای شیرین بدل ساخت.

در این سالها دشمنان نظام اسلامی و ولایت فقیه با هر توان و ابزاری درصدد ضربه به این جایگاه رفیع بوده اند، که صدالبته راه بجایی نبرده اند.

در همین زمینه و در ایام رحلت امام (ره) و انتخاب مجلس خبرگان رهبری، شبکه های ضدانقلاب همانند بی بی سی و صدای آمریکا، برنامه هایی جهت پیشبرد اهدافشان در دستور کار قرار می دهند.

شبکه صدای آمریکا در برنامه افق با انتشار یک نظرسنجی با این سوال که " جایگاه ولی فقیه را در آینده سیاسی حکومت جمهوری اسلامی چگونه ارزیابی می کنید" نقش ولایت فقیه در ساختار آینده جمهوری اسلامی را در معرض رای مخاطبانش گذاشت.


v3Aw0SkVADhv

این شبکه گزینه های ذیل را به عنوان سر فصل نظرسنجی خود قرار داد:

۱) استمرار خواهد داشت
۲) به شکل کنونی قابل استمرار نیست
۳) به نقشی سمبلیک محدود خواهد شد

اما آنچه جالب توجه است، علی رغم سیاست ضدایرانی این شبکه، ۶۸ درصد مخاطبان گزینه اول یعنی "استمرار نقش فعلی ولی فقیه در آینده سیاسی جمهوری اسلامی" را به عنوان گزینه مطلوب خود انتخاب کردند.

گفتنی است در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بنابر اعتراف مسئولان کشورهای غربی "اصل ولایت فقیه" بزرگترین مانع در پیاده کردن نقشه های آنها برای از بین بردن استقلال مردم ایران بوده و بر همین اساس بیشترین تلاش رسانه های معاند جمهوری اسلامی برای باز کردن راه بازگشت دشمن و تلاش برای ضربه به استقلال کشور، در خدشه وارد کردن به جایگاه ولایت فقیه متمرکز گردیده است.