به گزارش پارس به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی پست جدیدی را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر نوشت: این عکس مربوط به صرف شام در استانبول ترکیه است. رستوران هایی شبیه فست فود ولی با غذاهای سالم محلی و در عین حال چندین برابر ارزان تر از رستوران های رسمی! نمی دانم چرا در ایران با این همه تنوع غذایی کمتر مشابه آن پیدا می شود.
صاحب رستوران به احترام ما ایرانی ها، نان تازه و داغ خود را با نام ایران تزئئین کرد و گفت که ایرانی ها را خیلی دوست دارد.

13940311000739_PhotoL

وی همچنین نوشت: مردم ترکیه به شدت به مردم ایران علاقمندند و در هر فرصتی این دوستی و قرابت را ابراز می کنند. ولی به نظر می رسد مسؤولان سیاسی این کشور زاویه زیادی با نگاه مردم خود پیدا کرده اند. مدتی است ترکیه دچار اشتباهات راهبردی شده و عملاً مسؤولیت تدارک، تقویت و پشتیبانی خطرناک ترین تروریست های منطقه را به عهده گرفته است.
جمهوری اسلامی ایران برخورد متین و مدبرانه ای را با ترکیه در پیش گرفته است.
امروز شکل گیری امپراطورى به سبک گذشته (عثمانی) امکان پذیر نیست. بلکه اسلام به مانند دوره اولیه خود از قلب ها وارد می شود و نه با جنگ و خونریزی و کشورگشایی!
حسنین هیکل گفته بود ایران دو بار تا دریای مدیترانه پیش رفته است. بار اول در دوهزار سال قبل توسط خشایارشا با نیروی نظامی و دریایی فراوان و بار دیگر پس از انقلاب اسلامی و با نظریه "ولایت فقیه" امام خمینی (ره)! رحمت واسعه خداوند بر روح بلندش باد.