به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیرضا منادی‌سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز هیئت رئیسه خانه ملت اظهار کرد: ارائه لیست واحد و ابقای اعضای هیئت رئیسه کنونی مجلس از سوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس موضوعی بود که مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: تقریبا اعضای هیئت رئیسه مجلس با این پیشنهاد موافق بودند اما ظاهرا رؤسای فراکسیون‌ها برای ارائه نظرشان در این مورد تا امشب درخواست فرصت کردند.
نماینده تبریز و اسکو تصریح کرد: قرار است، فردا (سه‌شنبه 5 خرداد) در صحن علنی انتخابات هیئت رئیسه مجلس به عنوان اولین دستور اجرا شود.
منادی‌سپیدان با اشاره به دیگر موضوعات مورد بررسی در جلسه هیئت رئیسه مجلس گفت: برخی نمایندگان خانه ملت دستور اجرای تعدادی تحقیق و تفحص را درخواست کرده بودند که بعد از بررسی آن هایی که باید در دستور کار قرار بگیرند، مشخص شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیان داشت: تغییر روال سوال از وزا در آیین‌نامه داخلی مجلس نیز مورد توجه قرار گرفت.

نماینده تبریز و اسکو خاطرنشان کرد: اکنون نسبت به اینکه آیا سؤال وارد است یا خیر، اما باید بتوان نسبت به پاسخ وزرا رای اعتماد داد که البته این موضوع به نفع دولت خواهد بود.