به گزارش پارس به نقل از مهر ، روزنامه «المنار» فلسطین با انتشار گزارشی از نشر و گسترش نیروهای وابسته به گروهک تروریستی – تکفیری «داعش» در نوارغزه خبرداد. این روزنامه در ادامه مطلب خود افزود: ملت فلسطین از گروه های مقاومت از جلمه حماس درخواست دارد که با تمام قوا در برابر این گروهک های تروریستی بایستد و با آنها مقابله کند و از رشد این گروهک های تروریستی جلوگیری کند.

المنار همچنین گزارش داد: این گروهک ها هم اکنون به صورت مخفیانه فعالیت دارند زیرا مدت زیادی از آغاز فعالیت تروریستی آنها شروع نشده اما بدون شک حماس باید با تمام قوا اقدام به هلاکت تروریست ها کند زیرا اکنون همگان دریافته اند که وجود تروریست ها باعث ناامنی خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده: بدون شک وجود و حرکت تروریست ها در فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی خواهد شد زیرا در آن صورت گروه های مقاومت قادر به مقابله به اسرائیل نخواهند بود.

المنار می نویسد: تروریست های حاضر در نوار غزه، همگان از تل آویو آمده اند و در آنجا آموزش های خاص خود را دیده اند و حتی راه های اختصاصی و دسترسی به تل آویو را مهیا کرده اند.

این پایگاه خبری در پایان نوشت: بدون شک کشورهای عربی، آمریکا و اسرائیل به دنبال سردرگمی مقاومت هستند، لذا نیروهای مقاومت باید هرچه سریع تر دست به کار شوند و با تروریست ها مقابله کنند.