مراسم سالانه «جشن موسسه لباس» Met Gala را به استناد گزارش تصویری از آن «واریته حماقت» و به اعتبار حضور رنگارنگ مشتی زنان بزک کرده در آن واریته می توان قرینه ای از «زامبی پارتی» تلقی کرد که مشتی «مرده متحرک» نهایت اهتمام خود را مبذول می دارند تا ثابت کنند زندگی بدون شعور نیز شدنی است!

(http://huff.to/1dJxb6b)
زامبی هائی برای دلالت توان بشر در تبدیل خود از اشرف مخلوقات به اخفش مجنونان!

پستانداران صغیر العقلی که همه اعتبار خود را مدلول و مدیون محتویات شورت خود می دانند!

ماکیان مهجوری که کاربرد چشم برای ایشان صرفاً در قامت شمارنده شمار بیشتر بولهوسان و شائقانی است که تمامیت ایشان را در مقام «لاشه ای سکشوال» و «گوشت هائی پروار» برسمیت می شناسند!

دلالتی در اندازه «جنیفر لوپز» که با بیمه یک میلیون دلاری «ماتحت اش» و جمجمه فاقد عقلش موید آن شد که «زندگی بدون مغز» نیز شدنی است!

در فردای کامیابی «مریم میرزاخانی» در تصاحب جایزه ریاضی فیلدز در توصیف آن دُردانه نوشتم:

تقدیر خود خواسته و خود ساخته «میرزاخانی» آن بود تا با همان صورت و سیرت ساده و بی آلایش بدون نیاز به دکلته و بیکینی و ریمل و بوتاکس و رُژ و فرمُژه و دکـُلره و هایلات و اپیلاسیون و پروتز و ساپورت و مانیکور و پدیکور و سولاریـُم و هزار کوفت و زهر مار دیگر (!) نشان دهد «زن» بیرون از«تـن» نیز موجودیت و صلاحیت و شانیت دارد تا بتواند از مسیرهائی مشروع و معقول خود را در کانون اقبال و توجهی میمون قرار دهد!

(زن و تن ـ http://bit.ly/1bw5jAO)

هم چنانکه در فردای خـُل بازی آن دخترک شوریده و فراخوان «آزادی یواشکی اش» نوشتم:

مخالفت با حجاب قبل از زنان دغدغه مردانی است که بدن زن را در قامت چراگاه چریدن نظربازی خود فهم می کنند و طبعاً چنان زنانی نیز که موجودیت خود را در قامت یک مرتع برسمیت می شناسند؛ مُراد چرندگان را با تعریف مُعـّوَج خود از «آزادی پوشش» در قامت بیلبوردی متحرک برای تن نمائی و جلوه فروشی سکشوال، حاصل می کنند!

(کرانه های حماقت ـ http://bit.ly/1Rb5QZT)

پیشتر نیز اشاره به «بدویتی مدرن» داشتم که برخلاف اسلاف شان که 1400 سال پیش زن را زنده به گور می کرد اینک و نواندیشانه زن را می میرانند و لاشه اش را به زندگی سنجاق می کنند! نوعی ترقی از حضیض «زنده به گوری» تا غمیز «مُرده گردانی».

جسدی که شان نزولش منحصر به آن است تا بمثابه «بـُـز ـ لاشه» ای در ضیافت بـُزکشی مردان حوزه به حوزه و فصل به فصل به هر سو پرتاب شود و کاربردی جز کامرسانی بولهوسانه به اسافل الاعضاء آقایان نداشته باشد!

(بدویت مدرن ـ http://bit.ly/1hWKZW6)

خدایا!

به فرشتگانت بابت آفرینش این بوزینه ها و مجسمه های حماقت نازیدی!؟

اینها که لایق بستن به درشکه هم نیستند!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مستدعی است دوستانی که شائبه اشاعه فحشا از این پست دارند در مطالعه متن اهتمام خود را ناظر بر این اصل قرار دهند که تکست را باید در چارچوب کانتکست برسمیت شناخت و بر همان اساس آن را مطالعه و رویت و فهم کرد.