پايگاه خبري تحليلي «پارس»- یک مُبلّغ وهابی عربستان در ادعایی عجیب پیشگوئی کرد که شیعیان یا به مذهب تسنن خواهند گروید یا اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، روزنامه المرصد امروز سه شنبه به نقل از محمد العریفی که فتوای جهاد نکاح به وی نسبت داده می شود ، گزارش داد : مذهب تشیع دوام نخواهد آورد و سرانجام از بین خواهد رفت .

محمد العریفی

العریفی در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت : من سال ها درباره نشانه های روز قیامت تدریس و تألیف می کنم و حدیثی ندیده ام که حاکی از قدرت گرفتن رافضی ها (شیعیان) در آخر الزمان باشد و سرانجام نتیجه گرفتم که این طایفه یا به مذهب تسنن خواهد گروید و هدایت خواهد شد یا از بین خواهد رفت.

این مبلغ وهابی افزود : احادیث مربوط به آخر الزمان نشان می دهد که رافضی ها هیچ نقشی در تحولات و وقایع پیش از روز قیامت ندارند.

العریفی و علمای وهابی و سلفی نظیر او در سالهای اخیر منشا صدور فتواهای متعددی بوده اند که از آن برای قتل عام مسلمانان درسوریه، عراق، لیبی، یمن وسایرکشورهای اسلامی و هتک حرمت هزاران زن و دخترساکن مناطق اشغال شده به دست تروریست های داعش و سایر گروههای مسلح در این کشورها استفاده شده است.

جهاد نکاح ، بچه دار شدن از راه دور، حرام بودن پوشیدن کمربند ایمنی، بدعت بودن شستن گوشت قبل از پختن ، حلالیت همبستر شدن با همسر مرده ، حرام بودن خوردن سمبوسه، جایز بودن خوردن گوشت جن ، حرام بودن  شنیدن قرآن کریم در زمان رانندگی و در محل کار و دهها مورد عجیب دیگر بخشی از فتواهای مضحک علمای وهابی در سالهای اخیراست که گاه حتی طرفداران آنان را به ابراز تعجب وامی دارد.