حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز و در ادامه بررسی موضوع سفر خبرنگار رژیم صهیونیستی در قالب گردشگر به کشورمان مسئولان وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی به کمیسیون دعوت شدند و مسئولان دستگاه‌های مربوطه توضیحات خود را در این باره به کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود در بحث گردشگری لازم است تا توجه لازم به این بحث صورت گیرد و با توجه به مواجهه برخی کشورهای قدرتمند با کشور ما لازم است تا مراقبت‌های لازم در بحث ورود و خروج گردشگران انجام شود که بتوان با حفظ شرایط مورد نظر نظام از این پتانسیل بهره لازم را برد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: براساس جمع‌بندی صورت گرفته در جلسه امروز باید مراقبت ویژه‌ای و تفاهم بیشتری بین دستگاه‌های متولی امر وجود داشته باشد تا ما شاهد موارد مشابه نباشیم و شاهد رونق صنعت گردشگری در کشور ضمن رعایت ارزش‌ها باشیم.

طاهری در پایان گفت: قرار بود تا در جلسه امروز گزارش دیوان محاسبات در مورد عملکرد دستگاه‌های فرهنگی در سال 93 به کمیسیون ارائه شود که به جهت طولانی شدن دستور کار اول کمیسیون این کار به جلسه دیگری موکول شد.